pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
základní
Jazyky:čeština (pokročilá) nebo slovenština (pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, provize z prodeje, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, notebook, kafetérie, dog-friendly office
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
obchodní asistent, prodej a obchod, administrativa, zákaznický servis
Co říká MUNIPOLIS s.r.o. o pozici
Hledáte novou pracovní výzvu, která má smysl?
Chcete být součástí projektu s reálným dopadem na každodenní život lidí – a zároveň mít možnost růstu díky mezinárodní expanzi? Toužíte po práci v týmu, který je zkušený, přátelský a táhne za jeden provaz? Pak vás možná hledáme právě my.
MUNIPOLIS (dříve Mobilní Rozhlas) je nejpoužívanější platforma pro chytrou komunikaci mezi samosprávami, firmami a občany. Její nástroje dnes využívá přes 5 000 měst, obcí a firem a více než 1 100 000 občanů a zaměstnanců – nejen v Česku a na Slovensku, ale i v dalších evropských zemích. A to je teprve začátek.
Zefektivnění komunikace a propojení občanů s jejich úřady významně přispívá k informovanosti, k zapojení lidí do dění v obci, ale například i v řešení každodenních problémů s černými skládkami a dokonce k ochraně lidských životů při krizových událostech. V segmentu firem zase pomáháme lepší komunikaci mezi HR a zaměstnanci, ať už ve výrobě, tak i v kanceláři.
Pojďme se potkat a promluvit si o možnostech vzájemné spolupráce, možná hledáme právě Tebe!
Pojď nám pomoct s kontaktováním firem a samospráv, a naplněním diářů obchodníků!
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici “Asistent/ka obchodu”
Jak to u nás funguje?
Kontaktujeme personální oddělení firem a samosprávy, v rychlosti jim sdělíme pár informací o naší službě, zaujmeme HR Managera nebo starostu a domluvíme s ním on-line schůzku. Naši obchodníci zavedou Munipolis do nové samosrpa'vy či firmy. Vše se děje po telefonu, není třeba nikam jezdit.
Co tě čeká?
Telefonické kontaktování firem – obvykle jde o komunikaci s někým z HR nebo jednatelů
Telefonické kontaktování samospráv - zvyčejně se domlouváme přímo se starostou
Administrativní příprava HR managerů a starostů na online meeting
Podpora obchodního týmu – příprava podkladů, evidence kontaktů, komunikace s firmami
Koho hledáme?
Novou kolegyni nebo kolegu, kteří mají znalost obchodu po telefonu a komunikace je jejich silná stránka, stejně jako schopnost zaujmout
Důležité je pro nás umění komunikovat telefonicky a velmi dobrý mluvený projev
Někoho, komu je vlastní nadšení do práce a chce se učit a rozvíjet v rámci sales
Výhodou je předchozí praxe na obdobné pozici, ale není nutností. Zkušenosti z osobního či telefonického obchodu jsou také skvělé.
Někoho, kdo umí být trpělivý, umí naslouchat a firmám či samosprávam jednoduše vysvětlit proč je fajn mít s námi schůzku
Co Ti za to nabídneme?
Vybavení potřebné k práci – notebook, telefon atd
Možnost fungovat na home office
Firemní akce, teambuildingy, posezení u piva
Odměnu za doporučení nového zaměstnance 8 000 Kč – 15 000 Kč
Práce možná na IČO s nástupem klidně ihned (na domluvě)
MultiSport kartu se zvýhodněním
Proč tě to u nás bude bavit?
Vše tě naučíme a vzdělávat tě budeme po celou dobu u nás
Záleží nám na vztazích, posloucháme se, respektujeme jeden druhého a hlavně si pomáháme navzájem
Práce na společensky významném projektu s velkým přesahem dává obrovský smysl
Příležitost být u toho – z ČR jdeme do světa a daří se nám
Pojďme se potkat osobně u nás v kanclu, nebo online, spoznat se a najít společnou řeč ohledně naši budoucnosti!
Zn. Máme supr kafe, které Vám připravíme - kolega umí i espresso tonic ;)
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka obchodu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost MUNIPOLIS s.r.o., IČO: 29198950, Londýnské náměstí 886/4, Brno, Štýřice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.