Úspěšná česká společnost hledá posilu pro pracoviště sekretariátu společnosti.
Předmětem Vaší práce bude:
- Time management vedení společnosti
- Zajištění administrativního chodu společnosti
- Zpracování, kontrola dat a reporting z informačních systémů
- Příprava účetních podkladů
- Příprava smluvních dokumentů
- Organizace služebních cest
Požadujeme:
- Reprezentativní vystupování
- Pečlivost, přesnost a vysoké pracovní nasazení
- Naprostá časová flexibilita při plnění úkolů
- VŠ vzdělání nezbytnou podmínkou (min. Bc.)
- Předchozí praxe na podobné pozici vítána
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Logické uvažovaní a schopnost osvojit si nové poznatky
- Perfektní znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Powerpoint).
Nabízíme:
- Práce na plný úvazek
- Motivující finanční ohodnocení
- Přátelské a kolegiální pracovní prostředí ve zcela nové polyfunkční budově v naprostém centru Brna
- Penzijní připojištění, příspěvky na stravování, mobilní telefon
- Možnost využít firemní chill-out zónu přímo na pracovišti (ergonometr, rotoped, grill bar, aj.)
Nástup je možný ihned nebo dle dohody.
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete prosím strukturovaný životopis e-mailem na adresu kariera(a)seacomp.cz, případně poštou na adresu SEACOMP s.r.o., Brandlova 4, 60200 Brno.
Těšíme se na spolupráci s Vámi.
SEACOMP S.R.O., BRANDLOVA 4, 602 00 BRNO, DRŽITEL CERTIFIKACE ISO 9001:2015 ISO 14001:2015 ISO 27001:2013
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.