Náplň práce:
Organizace pohostinnosti pro klienty – rezervace hotelů, zajištění zasedacích místností, koordinace dopravy
Podpora při přípravě firemních akcí (např. vánoční večírky, oslavy výročí společnosti, teambuildingy)
Každodenní koordinace a správa firemní jídelny, ubytovny a vozového parku – sledování spokojenosti, údržba vozidel, vyúčtování výdajů a jejich evidence
Administrace firemních záležitostí – nájem výrobních prostor, pojištění, správa smluv
Nákup kancelářských potřeb a rozvoj vztahů s dodavateli (pojišťovny, pronajímatelé, dodavatelé vozidel apod.)
Požadavky:
Nabídka:
💼 Pokud jste organizovaný/á, máte rádi různorodou práci a chcete být součástí globálního týmu, těšíme se na váš životopis!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.