Jazyky:čeština (výborná) nebo angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
business development manager, obchodní ředitel/manažer, realitní makléř, developer, project manager, prodej a obchod, stavebnictví a reality
Co říká SATPO management, s.r.o. o pozici
SATPO management, s.r.o. je manažerská společnost, která řídí developerské rezidenční projekty, investuje do pozemkového developmentu pod značkou SATPO a rozvíjí investiční platformu pod značkou City Home z oblasti nákupu existujících činžovních domů či jejich podílů. Na českém realitním trhu působí společnost v rámci skupiny SATPO od roku 1994, nabízí bytové a komerční jednotky na prodej, investiční příležitosti a odborné realitní služby. Zakládá si na dlouhodobé spolupráci s investory, obchodními a finančními partnery, usiluje o spokojenost svých klientů. Skupina je členem několika odborných organizací, aktivně se podílí na rozvoji realitního trhu.
Chcete se stát součástí našeho týmu? Aktuálně hledáme nového kolegu/yni na pozici:
Jsi obchodní talent se zkušenostmi v realitách a chceš řídit přípravu a prodej nemovitostí v rezidenčních projektech? Hledáme zkušeného profesionála, který se nebojí převzít odpovědnost za obchodní výsledky a rád pracuje s lidmi i čísly.
Co Tě u nás čeká:
Příprava a aktivní obchodní řízení realitních projektů v rezidenčním a pozemkovém developmentu a developmentu rodinných domů
Cenotvorba, cenové analýzy od akviziční fáze až do dokončení prodeje
Tvorba a aktualizace obchodního plánu a strategie realitních projektů
Komunikace a spolupráce s externími partnery (např. realitní zprostředkovatelé)
Průběžná analýza trhu, vývoje cen, standardů a obchodních procesů
Koordinace a kontrola procesu zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí a zodpovědnost za obchodní výsledky
Pravidelné vyhodnocování obchodních případů, marketingové podpory a reporting
Tvorba, správa a aktualizace rozpočtů, harmonogramů, aktualizace cen a indexace
Ekonomická správa nemovitostí
Co od Tebe očekáváme:
Minimálně 2 roky zkušenost v oblasti přípravy a prodeje rezidenčních projektů, znalost developmentu rodinných domů výhodou
Znalost obchodních procesů při zprostředkování prodeje nemovitostí
Zkušenost s projektovým řízením výhodou
Analytické dovednosti, samostatnost a schopnost dotahovat věci do konce
Co Ti můžeme nabídnout:
Práci na zajímavých projektech
Růst Tvé profesionality v oboru
Různorodou a odbornou práci ve stabilní firmě
Přátelský pracovní kolektiv a neformální prostředí
Odpovídající finanční ohodnocení
Možnost osobního a profesního rozvoje
Řádu zajímavých benefitů (MultiSport kartu, eStravenky, příspěvek na důchodové nebo životní pojištění, občerstvení na pracovišti, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova)
Pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou již před uplynutím doby určité (dle oboustranné spokojenosti)
O týmu
Obchodní tým
V obchodním týmu SATPO se podporujeme, máme otevřenou komunikaci a smysl pro humor. Práce na atraktivních projektech nás posouvá, každý má šanci růst. U nás to není jen o výsledcích, ale i o spolupráci a vzájemné podpoře.
Podívejte se na profil firmy
Pošlete odpověď na pozici Obchodní manažer/ka realitních projektů (rezidenční a pozemkový development)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost SATPO management, s.r.o., IČO: 27650723, Holečkova 3331/35, Praha, Smíchov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.