-
-
Firma:
VIAGEM a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
práce na živnostenský list/ičo, jiné (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná)
-
-
Benefity:
možnost delšího neplaceného volna, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, vlastní organizace náplně práce
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské
-
-
Zařazení:
hr ředitel/manažer, hr specialista, specialista hr marketingu, personalistika a hr
VIAGEM je technologická firma působící v realitách. Věříme, že svých cílů dosahujeme pomocí moderních technologií a pokročilé datové analýzy, využíváme nástroje jako umělá inteligence, strojové učení a big data…
A výsledky jsou vidět! Skrze naší společnost se realizuje nejvyšší počet nemovitostních obchodů v ČR. Provozujeme nejmodernější realitní portál v České Republice. Vlastníme nejvíc pozemků v České Republice a na Slovensku. V každé čtvrté obci vlastníme pozemek.
Máme spoustu plánů a rozjíždíme nové projekty s cílem stát se jedním z hlavních hráčů na trhu s nemovitostmi. Děláme věci jinak, od nikoho neopisujeme, snažíme se hledat nové kreativní řešení, hodně se zaměřujeme na technologie a datovou analýzu.
Tento rychlý růst nás ale dohání v personalistice. Nejcennějším kapitálem společnosti jsou kvalitní pracovníci, zejména pak lidi s obchodním talentem a lidi co mají dobrou IT znalost a analytické schopnosti. Jejich nábor je pro nás důležitým úkolem. Proto hledáme kvalitní personalistku, která nám s tím pomůže.
Pokud Vás zaujal popis pozice níže, splňujete předpoklady a chcete se o práci ve VIAGEMU dozvědět více, tak se neváhejte přihlásit, rádi se s Vámi potkáme a probereme možnosti spolupráce.
Práce na IČO, možnost domluvit se na plném i částečném úvazku, či DPP.
Jsme časově flexibilní.
Pracovní náplň
- nábor nových pracovníků - tvorba inzerátů, vyhodnocování kandidátů, pohovory s uchazeči
- nástupy - komunikace s vybranými uchazeči, dojednání pracovní smlouvy, uvedení pracovníka do společnosti
- sociální sítě - úkolování marketingového oddělení s náborovým obsahem, správa Linkedin
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- zkušenosti v oblasti personalistiky
- příjemné vystupování, schopnost jednat s lidmi
- samostatnost
- proaktivní přístup, pracovitost a nadšení pro práci
Co vám můžeme nabídnout
- nadstandardní platové ohodnocení
- práci na poloviční nebo plný úvazek úvazek
- časovou flexibilitu
- zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
- kariérní růst
Pokud Vás tato pozice zaujala pošlete nám životopis a průvodní dopis.