 
        Náplň práce:
 • Zaškolování nových členů ostrahy
 • Kontrola BOZP zaměstnanců a dodavatelů
 • Vyhodnocování nově nastavených bezpečnostních postupů v praxi a jejich dolaďování
 • Jednoduchá administrativa
 • Komunikace s policií (celým IZS)
 • Přímé řízení a kontrola výkonu strážní služby, plánování směn, zpracování docházky
 • Obsluha CCTV, EZS, EPS, MARK, znalost výhodou
 • Výběry parkomatů a WCmatů – odvody pro ext.společnosti, související administrativa
Požadavky:
 • Ochota při nástupu: projít si všechny pozice, které jsou na objektu
 • Zkušenost s vedením týmu pracovníků-PODMÍNKOU
 • Schopnost práce na PC (Outlook, MS Word, MS Excel)
 • Trestní bezúhonnost
 • Reprezentativní vystupování
 • Certifikát o splnění profesní kvalifikace výhodou, ale nikoliv povinností (je možnost si jej u nás dodělat)
 • Znalosti v oblasti BOZP, PO a legislativy vztahující se k oblasti bezpečnostních služeb
 • Praxe v oboru bezpečnostních služeb nebo IZS (PČR, HZS, MP)
 • Komunikativní znalost AJ-VÝHODOU
Nabízíme:
 • Práci na HPP
 • Mzdu 195 Kč/h
 • Možnost volby směn
 • Zvýhodněné volání O2
 • Možnost profesního růstu
 • Příspěvek na stravování
 • Happy days
 • MultiSport kartu
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.