Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
možnost delšího neplaceného volna, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, notebook, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
Zařazení:
financial controller, finanční účetní, hlavní účetní, účetní, finance a ekonomika
Co říká ASB Czech Republic, s.r.o. o pozici
ASB Group je dynamická česká poradenská společnost působící v klíčových zemích regionu CEE: v České republice, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. Tým ASB Group čítá přes 450 specialistů a každodenně pomáhá mezinárodním i lokálním klientům v jejich podnikání. Naší specializací je zakládání společností, účetnictví a reporting, daňové poradenství, transakční poradenství, korporátní služby a také vedení mzdové a HR agendy. V Praze pracuje přes 100 kolegů a sídlíme v krásných kancelářích na Praze 1.
Co Vás čeká na této pozici?
Zodpovědnost za účetnictví a reporting svěřených klientských zakázek.
Vedení Junior účetních a účetních na svěřených klientských zakázkách včetně spolupráce na jejich kariérního postupu.
Kontrolní činnost na svěřených klientských zakázkách.
Spolupráce s auditorem na klientských zakázkách.
Spolupráce na složitějších účetních operací - zajišťovacího účetnictví, obchodování s CP.
Spolupráce při přebírání/implementaci nových klientů.
Zodpovědnost za přípravu roční závěrky a podkladů pro podání daňových přiznání ve spolupráci s daňovým oddělením.
Dodržování interních účetních postupů a směrnic společnosti.
Aktivní účast na interních i externích školeních v rámci profesního rozvoje.
Co od Vás očekáváme?
Minimálně 4 roky zkušeností v účetnictví, ideálně z poradenské společnosti.
Výborná znalost SW Helios, znalost SAP výhodou.
Znalost českých účetních standardů, znalost IFRS výhodou.
Výborná znalost excelu.
Komunikativní znalost anglického jazyka.
Co Vám nabízíme?
Flexibilní pracovní doba a možnost Home officu.
5 týdnů dovolené + 3 sick days: Protože odpočinek je důležitý – nejen pro vás, ale i pro nás.
Firemní telefon i soukromému užívání.
Cafeterie s příspěvkem 12 000 Kč: Využijte na sport, relaxaci, kulturu nebo vzdělávání – výběr je jen na vás!
Příspěvek na stravování: Dobré jídlo je základ.
Nápoje a občerstvení po ruce: Káva, čaj, sezónní ovoce – ať jste vždy plní energie.
Sweet Breakfasts: Dvakrát měsíčně společné snídaně – ideální start pracovního dne.
Oslavy a radosti: Narozeniny, výročí a další příležitosti slavíme společně.
Akce, teambuildingy a workshopy: Budujeme tým nejen v práci, ale i při společných zážitcích.
Podpora vzdělávání a rozvoje: Odborná školení, soft skills kurzy, workshopy a výuka angličtiny – růst s námi nikdy nekončí.
Staňte se součástí prostředí, kde se práce propojuje s radostí a rozvojem!
Odpovídáte na pozici Senior Accountant se znalostí SW Helios