-
-
Firma:
Labs1503 a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
Bubenské nábřeží 1594/6, Praha - Holešovice
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní školka, mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, firemní akce, bonusy/prémie, individuální rozpočet na osobnostní růst, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, pracovník back office, recepční, event specialist, administrativa, cestovní ruch a ubytování, marketing, média a reklama
Baví tě organizovat, zařizovat, mít ve věcech systém a dotahovat věci do konce? Hledáš práci v přátelském akčním týmu, kde budeš v pohybu, ale i u počítače, a kde tě čeká různorodá agenda, praktické úkoly i prostor pro růst?
Přidej se k nám - do pětičlenného týmu office managementu skupiny klinik LABS1503. Hledáme člověka, který si poradí s kontrolou faktury, nebojí se zavolat dodavateli a vyřešit reklamaci, sednout za volant nebo společně s týmem zkoordinovat přípravu eventu na budově. A má chuť pomáhat ostatním a růst.
Naše týmové hodnoty? Spolupráce, spolehlivost, zastupitelnost. Nemáme rádi chaos, takže čekej propracovaný systém procesů, které je potřeba dodržovat - ale které průběžně upravujeme, aby byly praktické a efektivní.
Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapii, otevřená i šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.
Co budeš dělat
- Společně s parťáky z office týmu zodpovídat za provoz našich čtyř budov soukromých klinik, aby se všem kolegům pracovalo s úsměvem a nic jim nechybělo – z poloviny praktické úkoly na našich budovách a kancelářích (řidičák nezbytný) a z druhé poloviny práce za počítačem s administrativní agendou
- Kontrolovat a spravovat sdílené kalendáře a starat se o plynulý chod zasedacích místností
- Spolupodílet se na koordinaci a přípravě eventů (exkurze, akce pro zahraniční lékaře, školení kolegů aj.)
- Pomáhat se správou dokumentů, skenováním a tříděním a kontrolovat správnost vyúčtování, faktury a dodací listy, ukládat dokumenty do správných složek
- Pečovat o naše kanceláře a kliniky z pohledu vybavení a majetku, evidovat nedostatky a administrativně vyřizovat opravy
- Připravovat rešerše nových dodavatelů, pokud potřebujeme nakoupit nové vybavení či využívat novou službu
- Zastupovat se s kolegyněmi při neschopence či dovolené a tedy, pokud bude potřeba, být ochotný/á připravit občerstvení návštěvám nebo rozvést dodávku ovoce po šesti patrové budově (výtahem :)
Co ti nabízíme:
- Smlouvu na dobu neurčitou, fixní mzdu a motivační bonusový systém
- Získání pestré praxe s efektivním office managementem ve středně velké rostoucí firmě
- Zaučení ze strany zkušených kolegů
- Práci v luxusních kancelářích v Holešovicích s výhledem na Vltavu
- Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému den uteče jako voda
- Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy
- Osobní i profesní rozvoj, individuální jazykové kurzy, až 30 000 Kč/rok na vzdělávání
- Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět)
- Multisport karta pro volnočasové aktivity
- Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění
- Po 3 letech možnost firemního auta i pro soukromé účely
- A v neposlední řadě: ovoce, oříšky a nejlepší italská káva v Praze
Co k tomu potřebuješ:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Min. 1 rok praxe v administrativě – nutná zkušenost s rezervačními systémy (hotely, kanceláře, eventy), fakturami a dodacími listy
- Týmového ducha a ochotu pomáhat, když je potřeba
- Akční přístup, selský rozum a schopnost dotahovat věci do konce
- Aktivní řidičský průkaz a ochotu řídit v pražském provozu (pohyb mezi klinikami)
- Časovou flexibilitu (zástupy kolegů, občasné cesty na pobočku v Brně)
- Profesionální vystupování a angličtinu minimálně na úrovni B2 (např. pro návštěvy či komunikaci s dodavateli)
- Dobrou znalost práce na PC, především v Excelu