Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday
Zařazení:
administrativní pracovník, administrativa, služby
Co říká Mgr. Jan Ševčík o pozici
Dynamicky se rozvíjející advokátní kancelář zaměřená na závazkové vztahy a sporovou agendu hledá do svého týmu asistentku správy pohledávek.
Pracovní náplní bude zejména
telefonická a písemná komunikace s klienty, soudy a úřady
zajištění administrativního a technického chodu advokátní kanceláře
práce se specializovaným programem
vyřizování e-mailové agendy.
Požadujeme:
ukončené středoškolské vzdělání
znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, Internet)
pečlivost, spolehlivost, samostatnost, koordinovanost a vysoké pracovní nasazení
dobré vyjadřovací schopnosti
přesnost
ochota učit se novým věcem.
Nabízíme:
zajímavé zaměstnání v dobře prosperující a dynamické advokátní kanceláři
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
motivující finanční ohodnocení (nástupní mzda se odvíjí od vykonané praxe a zkušeností v oboru, případně od rychlosti zaučení a zvládnutí svěřené agendy)
pravidelně dochází k hodnocení zaměstnanců se zohledněním spravované agendy a odvedené práce)
každý pátek zkrácená pracovní doba (8:00 - 15:00)
zaměstnanecké benefity (stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, multisportkarta, sick days, aj.)
systém mimořádných odměn
přátelské prostředí (v budově se nachází kavárna, jídelna, kadeřnictví, masérský salón, aj.)
nástup možný ihned.
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis a telefonní kontakt na níže uvedenou e-mailovou adresu. V případě zájmu Vás budeme do 1 týdne kontaktovat. V ostatních případech Vám děkujeme za projevený zájem.
Pošlete odpověď na pozici Asistentka správy pohledávek
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost TARAKAN, a.s., IČO: 29056039, Kodaňská 1441/46, Praha, Vršovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.