Benefity:
mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, individuální rozvržení pracovní doby, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné i pro:
OZP s docházením do firmy (ostatní)
Zařazení:
vedoucí/manažer prodejny, vedoucí/manažer týmu, prodej a obchod, zákaznický servis
Co říká B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. o pozici
Skupina B+N Czech Republic Facility Services a B+N Czech Republic Facility Správa Budov s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu. B+N charakterizují mnoholeté zkušenosti s vývojem nových metod a technologií zaměřených na robotizaci a automatizaci. V České republice začala B+N Referencie Zrt. působit od roku 2021 s obchodním jménem B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Do našeho týmu hledáme člověka, který se chce rozvíjet na pozici team leadera a v oblasti facility managementu. Současně má organizační schopnosti, je flexibilní a rád řídí auto.
Pozice je vhodná i pro OZP!
Co vás čeká
řízení a zabezpečení svěřených úklidových zakázek (vnitřní úklid, venkovní úklid, mimořádné úklidy)
řízení pracovníků (od nastavení systému řízení, zadávání úkolů a kontrola jejich plnění)
nábory pracovníků na práce vnitřního úklidu, jejich kontrola a zaškolování
kontrola kvality prováděných služeb a řešení případných problémů a požadavků
komunikace se zákazníkem a zajištění zákaznické spokojenosti (proaktivní přístup k potřebám zákazníka)
plnění nastavených ekonomických plánů, návrhy opatření v případě neplnění rozpočtu
organizace subdodavatelů z oblasti vnitřního a venkovního úklidu
administrativní činnosti (podklady pro fakturaci, cenové nabídky, docházka podřízených, objednávky materiálů atd.)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Ekonomická gramotnost a organizační schopnosti
Znalost práce na PC (MS Excel, MS Internet Explorer)
min. SŠ s maturitou
Schopnost rychle se rozhodnout a pohotově jednat
Velmi dobré komunikativní schopnosti a odpovídající reprezentování společnosti
Řidičské oprávnění sk. B
Výhodou bude, pokud budete mít
Praxi v oblasti řízení služeb facility managementu min. 2 roky
Zkušenost s řízením pracovníku
Co vám můžeme nabídnout
PP na dobu určitou jednoho roku s následným prodloužením na dobu neurčitou
Zajímavé finanční ohodnocení
Nástup ihned nebo dohodou
Služební auto po dohodě i k soukromým účelům
Příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
Další benefity, které jsou v dnešní době automatické (laptop, mobilní telefon)
Samostatnou a zodpovědnou práci
Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji
20 dní dovolené + 5 dní free days
Slevy od našich partnerů
Interní soutěže a programy a mnoho dalšího
Odpovídající zaškolení
Pošlete odpověď na pozici Team Leader pro Facility segment - PRAHA
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., IČO: 60470291, Antala Staška 2027, Praha 4, Krč, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.