Jazyky:angličtina (středně pokročilá) a maďarština (základní)
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, office manager, pracovník back office, administrativa, finance a ekonomika
Co říká ALCOR INVESTMENTS a.s. o pozici
Pro investičního ředitele společnosti Alcor Investment a.s. hledáme hledáme vhodného kandidáta na pozici: Osobní Asistentka
Pracovní náplň:
plánování schůzek ředitele,
příprava dokumentace k fakturám pro účetní,
administrativní činnost - cestovní příkazy, vyúčtování služebních cest a pod.,
správa firemních smluv a klíčových firemních dokumentů, příprava dokumentů k podpisu,
evidence a aktualizace všech důležitých dokumentů ve firemním dataroomu (scany všech dokumentů),
zápisy z porad vedení,
reporting (tisk, zápis, příprava, kalendář),
další drobné kancelářské činnosti.
Požadujeme:
min. SŠ vzdělání s maturitou,
vítaná znalost anglického jazyka v psané i mluvené formě, výborná čeština,
uživatelská znalost MS Office,
flexibilita, schopnost učit se novým věcem,
organizační schopnosti,
samostatné řešení zadaných úkolů
příjemné a profesionální vystupování
výborné komunikační schopnosti
řidičský průkaz
Nabízíme:
výborné platové podmínky
zajímavou a zodpovědnou práci v rozvíjející se společnosti
příjemný kolektiv spolupracovníků
mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely
možnost výuky cizích jazyků
Home office, Sick days
Místo výkonu práce: Karlín
Pošlete odpověď na pozici Asistentka investičního ředitele
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ALCOR INVESTMENTS a.s., IČO: 06992927, Jugoslávská 620/29, Praha, Vinohrady, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.