Politických vězňů 1597/19, Praha - Nové Město
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, auto i pro soukromé účely, provize z prodeje, firemní akce, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, vyhrazený čas na inovace, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, notebook, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, dispečer, pracovník front office, administrativa, doprava a zásobování, zákaznický servis
Co říká ACT holding s.r.o. o pozici
ACT holding je mateřská společnost, která spojuje a podporuje několik dceřiných firem napříč různými obory. Naším hlavním zaměřením je fleet management a střednědobý pronájem aut, kde nabízíme spolehlivá řešení pro naše klienty
Máte rádi, když věci šlapou jako hodinky? Baví vás plánovat, organizovat a udržet vše pod kontrolou i v dynamickém provozu? Dokážete rychle reagovat, efektivně komunikovat a přemýšlet několik kroků dopředu? Pak pro vás máme ideální pozici – koordinátora logistiky v autopůjčovně, kde se bez vás nic nerozjede!
Autopůjčovna Taggart, pětinásobný vítěz ocenění za nejlepší služby v ČR, hledá spolehlivého, organizačně zdatného a komunikativního kolegu, který se ujme role Dispečera / Koordinátora logistiky. Hledáme někoho, kdo má rád systém, dobře zvládá komunikaci a umí držet otěže celodenního provozu pevně v rukou.
🏆 KDO JSME
Autopůjčovna Taggart je nejvíce hodnocenou autopůjčovnou v ČR a čtyřnásobným vítězem ocenění pro nejlepší autopůjčovnu.
Specializujeme se na měsíční a krátkodobé pronájmy vozů různých značek a snažíme se nabízet našim zákazníkům prvotřídní služby.
Jsme rychle rostoucí a finančně stabilní holdingová společnost s 15 lety zkušeností v oboru automotive služeb.
🎯 Co získáte:
Cenné zkušenosti v práci s klienty v dynamickém odvětví auto-moto, kde zdokonalíte své obchodní a komunikační dovednosti.
Práci v energickém a ambiciózním týmu, který se neustále rozvíjí a rád přijímá nové výzvy.
Rozmanité komunikační dovednosti díky interakci s různými situacemi.
Možnost aktivně se podílet na růstu firmy a mít reálný vliv na její směřování.
Pracovní prostředí převážně v atraktivní lokalitě Prahy.
Konkurenční finanční ohodnocení s možností získat atraktivní bonusy.
Zázemí stabilní a finančně silné společnosti, která vám poskytne jistotu a podporu.
Stabilní pracovní dobu: pobočky jsou otevřené od 8 - 17
Flexibilitu zaměstnaneckého vztahu – možnost práce na hlavní pracovní poměr (HPP) nebo na živnostenský list (IČO).
📋 NÁPLŇ PRÁCE a co vás čeká:
Plánování a koordinace denních tras a rozvozů vozidel po Praze a občas mimo Prahu
Operativní řešení změn a situací v terénu
Komunikace s klienty ohledně přistavení a vrácení vozidel
Správa a optimalizace pohybu vozidel v systému
Zpracování objednávek a následná optimalizace tras
Spolupráce s dalšími odděleními a dodavateli (servis, klientská správa)
✅ CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
Zkušenost s dispečinkem, logistikou nebo operativou výhodou.
Dobrá znalost Prahy
Schopnost rychlého rozhodování a řešení krizových situací
Samostatnost, důslednost a smysl pro pořádek
Skvělé komunikační schopnosti (čeština nutná, AJ nebo RJ výhodou)
Uživatelskou znalost práce s počítačem a mapovými aplikacemi
Řidičský průkaz sk. B
Kdo to může dělat:
Nadšenec s chutí učit se a pracovat s lidmi – Vaše osobnost a schopnosti jsou pro nás cennější než formální znalosti. Vše potřebné vás rádi naučíme.
Týmový hráč, který se nelekne výzev, rád hledá způsoby, jak věci zlepšovat, a vždy je připraven pomoci svým kolegům.
Proklientsky orientovaný člověk, který má rád kontakt s lidmi a těší se na poznávání nových tváří.
🧾 CO BUDETE POTŘEBOVAT
Aktuální životopis s fotografií.
Aktivní znalost angličtiny na úrovni minimálně B2, schopnost plynulé komunikace.
Zkušenost s řízením minimálně 2 roky a platný řidičský průkaz skupiny B.
Obchodního ducha a motivaci k dosahování výsledků.
Možnost nástupu ihned nebo do měsíce.
✉️ ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?
Pošlete nám svůj životopis spolu s průvodním dopisem, ve kterém nám přiblížíte, co vás motivuje k práci u nás. Rádi se dozvíme více o vašich zkušenostech a důvodech, proč byste chtěli být součástí našeho týmu.
Pečlivě posoudíme všechny přihlášky a vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru, kde se s vámi rádi setkáme.
Pošlete odpověď na pozici 🚗 Dispečer / Koordinátor logistiky aut
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ACT holding s.r.o., IČO: 24724785, Zdiměřická 1431/17, Praha, Chodov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.