Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, kafetérie, mobilní telefon, dovolená více než 5 týdnů, firemní akce, bonusy/prémie, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
pracovník back office, pracovník call centra, pracovník help desku, pracovník reklamačního oddělení, vedoucí/manažer týmu, administrativa, zákaznický servis, prodej a obchod
Co říká VORWERK CS k.s. o pozici
VORWERK je úspěšná mezinárodní obchodní společnost se 140letou tradicí. V České republice již přes 30 let získáváme spokojené klienty díky kvalitním vysavačům KOBOLD a unikátnímu kuchyňskému přístroji THERMOMIX.
Baví vás pomáhat lidem a hledáte práci, která má smysl? Přidejte se k nám!
Jste komunikativní, máte pozitivní přístup a rádi se učíte nové věci? Pokud vás láká práce, která spojuje zákaznický servis, administrativu a možnost osobního i profesního růstu, pak hledáme právě vás!
Do našeho týmu zákaznické podpory hledáme novou posilu – někoho, kdo se nebojí telefonovat, zvládá běžnou administrativu a chce být součástí přátelského a stabilního prostředí.
Co vás u nás čeká?
Každodenní kontakt s klienty a obchodními poradci – budete odpovídat na dotazy, poskytovat podporu a řešit různé situace po telefonu
Práce v interních systémech – zpracování smluv, objednávek a běžné administrativní činnosti
Růst a rozvoj – po zaučení vás čekají zajímavější výzvy a samostatné úkoly
Záběr do mezinárodního prostředí – budete spolupracovat s kolegy ze zahraničí a podílet se na projektech pod vedením naší mezinárodní manažerky
Co byste měli mít:
SŠ vzdělání a výbornou češtinu (rodilý mluvčí)
Zkušenosti z administrativy nebo call centra – alespoň 2 roky
Angličtinu na komunikativní úrovni (B1/B2) – pro mezinárodní komunikaci
Uživatelskou znalost MS Office
Ochotu pracovat na směny v rámci otevírací doby zákaznického centra (7:00–18:00), které si můžete plánovat flexibilně
Co na oplátku nabízíme my?
Práci v přátelském Týmu, kde se nebudete nudit
Stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti
Pracovní dobu pouze 7,5 hodiny denně
Zajímavé finanční ohodnocení a bohatý balíček benefitů
Možnost nastoupit ihned – nebo podle vaší domluvy
Podporu při osobním rozvoji a kariérním růstu
Zní to jako něco pro vás? Pošlete nám svůj životopis a přidejte se k našemu týmu.
Pošlete odpověď na pozici SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉ PÉČE S AJ
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost VORWERK CS k.s., IČO: 64572021, Pod Pekařkou 107/1, Praha, Podolí, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.