-
-
Firma:
CzechInvest
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (základní)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na pracovní oblečení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, firemní akce, bonusy/prémie, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, důchodce, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy (tělesně postižení, ostatní)
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, recepční, referent, vkládání dat do počítače, administrativa, státní zaměstnanci
Agentura CzechInvest naplňuje klíčovou úlohu v oblasti podpory podnikání a investic v její komplexní podobě. Unikátní spojení regionálního, centrálního a mezinárodního působení zajišťuje integritu služeb a schopnost propojovat globální trendy s regionálními podmínkami v Česku. CzechInvest se stále více zaměřuje na vysoce technologické projekty, protože usiluje o to, aby se Česko zařadilo mezi evropské technologické lídry. Byl založen v roce 1992 a je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Hledáte stabilní a smysluplnou práci, která vám umožní skloubit profesní ambice s osobním životem? Přidejte se k CzechInvestu a staňte se součástí vstřícného a inspirativního pracovního prostředí v administrativní budově v centru Prahy.
Do našeho tříčlenného recepčního týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Recepční / Pracovník podatelny, který se postará o plynulý chod recepce a agendu podatelny.
Co tě čeká a co budeš dělat?
- zajištění profesionálního chodu recepce ve spolupráci s kolegy;
- uvítání návštěv, jejich registrace a základní asistence (doprovod, kontaktování kolegů apod.);
- komunikace s dodavateli a správou budovy;
- správa a rezervace zasedacích místností;
- dohled nad kuchyňkami a doplňování drobného občerstvení a potřeb;
- obsluha infolinky – příjem hovorů, e-mailů a předávání vzkazů;
- administrativní podpora a další drobné úkoly v rámci recepce;
- práce se systémem elektronické spisové služby a datovou schránkou;
- kompletní zajištění agendy podatelny – příjem, evidence a odesílání dokumentů a zásilek.
Co od tebe potřebujeme?
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou (pozice je vhodná i pro absolventy);
- dobrou znalost práce na PC (zejména MS Office);
- komunikativní znalost anglického jazyka (každodenní využití);
- výbornou češtinu na úrovni rodilého mluvčího;
- samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti a příjemné vystupování;
- zkušenost s prací na recepci či v podatelně je výhodou – vše potřebné vás rádi naučíme.
Co ti nabízíme?
- 25 dní dovolené;
- 6 dnů indispozičního volna (tzv. sick days);
- stravenkový paušál ve výši 120 Kč netto za odpracovaný den;
- příspěvek z fondu FKSP ve výši 300 Kč/měs. (výběr produktu spoření na stáří – penzijní či životní připojištění, dlouhodobé investiční produkty, příspěvek na Multisport kartu nebo Flexi Pass);
- třídenní onboarding školení pro nové zaměstnance;
- interní soft semináře a školení;
- variabilní model jazykového vzdělávání dle individuálních potřeb;
- vzdělávání formou externích školení.
Zní to jako příležitost pro tebe? Tak pošli svůj životopis a krátký motivační dopis, ať se k nám můžeš připojit co nejdříve!
Inzerce je určena pro ženy i muže. Je-li v inzerátu někde uveden konkrétní rod, jedná se čistě o stylistickou volbu inzerenta, která nevyjadřuje žádnou genderovou podmínku, ani diskriminační postoj inzerenta vůči uchazečkám či uchazečům o volnou pozici.