Co vás čeká
Hlavní náplní Vaší práce bude prodej ručního a elektrického nářadí a dalšího doplňkového sortimentu. V čistém prostředí naší firemní prodejny budete komunikovat se zákazníkem, připravovat zboží pro prodej a řešit případné reklamace. Součástí Vaší práce bude také organizace skladovacích prostor, příjem a výdej zboží, evidence příslušné dokumentace a účast na inventurách. S Vaším začátkem Vám pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce.
Jak si Vás představujeme
• týmový hráč s chutí do práce a ochotou učit se nové věci
• aktivní, komunikativní a samostatná osobnost s prozákaznickou orientací a výbornými prezentačními schopnostmi
• osobní iniciativa v kontaktu se zákazníky
• minimálně střední odborné vzdělání (technický nebo zemědělský obor výhodou)
• odpovědný přístup k administrativním činnostem
• základní znalost práce s PC
Vaší výhodou bude
• předchozí praxe v zákaznickém servisu a zkušenosti s fakturací a skladovou evidencí
Co vám můžeme nabídnout
Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti se šedesátiletou tradicí? V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici odborný prodavač/odborná prodavačka pro firemní prodejnu v Českých Budějovicích.
• stabilní zaměstnání, pohodové kolegy, příjemné pracovní prostředí
• měsíční odměny
• 13. mzdu
• příspěvek na penzijní připojištění
• příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců
• příspěvek na svatbu, příspěvek při narození dítěte
• dotované stravování v prostorách zaměstnavatele
• zvýhodněný telefonní tarif
• věrnostní odměny dle odpracovaných let
• odměny dle životních jubileí
• 5 týdnů dovolené
• pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.