Co vás čeká
Hledáme administrativního pracovníka (služby účetní i mzdové účetní máme zajištěny externě), který pomůže s provozem kanceláře a administrativní agendou ředitelky a zástupce ředitele.
Orientační náplň práce: platby faktur; tvorba a evidence objednávek; zadávání smluv do Registru smluv; úzká spolupráce s účetní i mzdovou účetní; příprava podkladů pro výplaty (pro mzdovou účetní) + evidence příslušné dokumentace (DPN, OČR, dovolenky, propustky atp.); agenda spojená s ČSSZ – DPN, OČR, přihlašování a odhlašování zaměstnanců, hlášení změn, atp.; příprava podkladů pro sestavování rozpočtu školy; participace na inventarizaci majetku školy + vedení evidence majetku školy; výpomoc v rámci povinných výkazů školy; jednoduchá výpomoc se správou webu; komunikace s úřady, návštěvy pošty; tvorba dokumentů, tabulek, přehledů (dle pokynů vedení školy); a další…
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Spolehlivost, příjemné vystupování, dobrá organizace svěřené práce.
Základní znalost práce na PC (e-mail, Word, Excel).
Výhodou bude, pokud budete umět
Výhodou, avšak ne podmínkou: znalost problematiky účtování příspěvkové organizace.
Co vám můžeme nabídnout
Přátelský kolektiv, příjemné zázemí, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, závodní stravování, příspěvek z FKSP.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.