Benefity:
firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, nadstandardní lékařská péče, kafetérie
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, obchodní referent, obchodní zástupce, pracovník front office, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Co říká Pražská energetika, a.s. o pozici
Baví Vás dělat něco nového, máte zájem prokázat své schopnosti, rozvíjet nové nápady a aktivně se účastnit na vytváření budoucnosti? Chcete pracovat pro Pražskou energetiku, a.s., která je jedním ze tří největších dodavatelů elektřiny v České republice?
Jak bude vypadat Váš pracovní den?
V rámci osobní obsluhy budete řešit požadavky našich zákazníků v oblasti fakturací a pohledávek.
Nedílnou součástí osobní obsluhy je i zpracování administrativy související s realizací požadavků zákazníků.
Samozřejmostí je práce s počítačem a kontakt s ostatními kolegy naší společnosti.
Co Vás čeká a co očekáváme od Vás?
Hned na začátku se seznámíte se vším, co budete v praxi potřebovat.
Vše podstatné vás naučíme.
Od začátku Vám budou oporou zkušení kolegové.
Požadujeme SŠ vzdělání s maturitou, příjemné vystupování a uživatelskou znalost práce na PC (předchozí zkušenost s programem SAP výhodou).
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí a stabilitu v silné a velmi respektované společnosti s dlouholetou tradicí.
Naše společnost si své zaměstnance hýčká, proto nabízí 5 týdnů dovolené, stravenky ve výši 170 Kč za každý odpracovaný den, 4 dny sick day a jiné atraktivní benefity jako např. příspěvek na zdraví, zábavu, dovolenou nebo relaxaci.
Navýšení základní mzdy po zapracování.
Výsledky Vašeho snažení se odráží i ve Vaší mzdě formou variabilních odměn (v průměru 6 000 Kč měsíčně).
Pracujeme na směny, abychom pokryli otevírací dobu Zákaznického centra Adria, která je v pondělí a středa 8:30 - 18:00; úterý a čtvrtek 8:30 - 16:00; pátek 8:30 - 12:00.
Pracoviště máme přímo v centru Prahy, 2 minuty pěšky od stanice Můstek.
Datum nástupu:
dohodou
Odpovídáte na pozici Pracovník zákaznických služeb (fakturace a pohledávky)