28. října 3346/91, Ostrava - Moravská Ostrava
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, kafetérie, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
nákupčí, ředitel/manažer nákupu, doprava a zásobování, stavebnictví a reality
Co říká Heimstaden s.r.o. o pozici
Heimstaden je jedním z lídrů v oblasti rezidenčního bydlení v Evropě. Spravujeme více než 114 tisíc bytů v devíti zemích a hodnota našeho portfolia přesahuje 454 miliard českých korun. Naše zaměření je jasné – investujeme do nemovitostí s dlouhodobou vizí a vytváříme prostředí, kde se lidé cítí opravdu doma.
Každý den se o to stará více než 1 600 našich kolegů, kteří svým úsilím přispívají k naplnění konceptu Přátelských domovů. Vycházíme z našich základních hodnot – DARE (Odvaha), CARE (Péče) a SHARE (Otevřenost), které nás provázejí ve všem, co děláme.
Věříme, že různorodost nás činí silnějšími. Naše budovy poskytují domov lidem z celého světa a stejné principy uplatňujeme i uvnitř společnosti. Při náboru nám záleží jen na vašich dovednostech a zkušenostech – žádné jiné informace nejsou pro nás podstatné.
Pokud hledáte místo, kde se můžete rozvíjet a být součástí něčeho většího, rádi vás přivítáme v týmu Heimstaden!
Do našeho týmu hledáme zkušeného lídra, který dokáže řídit nákupní procesy nejen z pohledu operativy, ale především z pohledu strategie a dlouhodobého rozvoje. Hledáme osobnost, která umí vést lidi, orientuje se v komplexních nákupních procesech a má zkušenost s fungováním ve větší organizaci či korporátu. Pokud hledáte roli, kde budete mít skutečný vliv na výsledky firmy a zároveň možnost spolupracovat na strategických projektech, pak čtěte dál.
Co Vás na pozici čeká:
Vedení a rozvoj nákupního týmu – motivace lidí, nastavování cílů a odpovědnosti, mentoring.
Strategické řízení nákupních procesů – příprava a realizace výběrových řízení v souladu s korporátními standardy a compliance.
Odpovědnost za nákupy v řádu stovek milionů korun – klíčové komodity pro výstavbu a rekonstrukce bytových domů (materiály, vybavení, suroviny).
Vyjednávání s klíčovými dodavateli – uzavírání rámcových smluv, dlouhodobé vztahy, řízení rizik a kvality.
Podpora finančního řízení projektů – příprava kalkulací, rozpočtů a podkladů pro controlling.
Monitoring trhu a optimalizace nákupní strategie – hledání inovativních řešení, implementace best practices.
Úzká spolupráce s ostatními odděleními - mj. realizace, projektové řízení, finance, korporátní back office.
Reporting vedení společnosti a korporátu – komunikace v češtině i angličtině.
Co od Vás požadujeme:
VŠ vzdělání (ekonomické, technické nebo stavební obory výhodou).
Minimálně 5 let zkušeností v oblasti nákupu, z toho část na vedoucí pozici.
Praxi z větší společnosti nebo mezinárodního prostředí, znalost korporátních procesů.
Prokazatelné zkušenosti s řízením nákupů v desítkách až stovkách milionů korun.
Výborné vyjednávací dovednosti a schopnost strategického myšlení.
Znalost angličtiny na úrovni B2 (každodenní komunikace se zahraničními kolegy).
Dobrá orientace v nákupních systémech, MS Office, případně ERP
Řidičský průkaz sk. B.
Co Vám můžeme nabídnout:
Práci v centru Ostravy v moderních kancelářích
Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9-14)
Možnost občasné práce z domu
Týden dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní)
Roční výkonnostní odměnu ve výši jedné měsíční mzdy
Množství benefitů vycházejících z kolektivní smlouvy (stravenky, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, apod.)
Množství firemních akcí i školení
Pokud Vás pozice zaujala a chtěli byste se stát součástí našeho týmu, zašlete nám Váš životopis.
Pošlete odpověď na pozici Vedoucí nákupu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Heimstaden s.r.o., IČO: 11708131, 28. října 3346/91, Ostrava, Moravská Ostrava, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.