Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, provize z prodeje, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce
Zařazení:
obchodní referent, obchodní zástupce, prodej a obchod
Co říká SolidVision, s.r.o. o pozici
Jak se vyvíjela naše společnost SolidVision?
Na začátku nás bylo 6 nadšenců, kteří pracovali v oblasti CAD a PDM.
Protože jsme věřili, že SOLIDWORKS je jedinečný produkt, pustili jsme se do toho. Vždy jsme se snažili dívat dopředu. Naše nadšení pro moderní průmyslové 3D technologie neustále rostlo a sílilo. Rozšířili jsme naši nabídku o řešení SolidCAM, potom také o služby 3D skenování, špičkové obrábění a řadu technologií včetně nejmodernějších komunikačních, projektových a návrhových Cloudových nástrojů, které dohromady vytvářejí komplexní ekosystém pro rychlejší a pohodlnější navrhování špičkových produktů v mnoha odvětvích. Před několika lety jsme rozšířili portfolio produktů také o systém Helios, kde se pyšníme statusem Gold Partner a pomáháme tak našim zákazníkům také s digitalizací a zaváděním ERP systémů.
A jak vypadá naše firma po více, jak 20 letech?
Máme 4 kanceláře po celé republice. V Brně nás najdete na Trnité, v Praze na Záběhlickém zámku, naše pobočky jsou také v Hradci Králové, Krnově a spousta z nás je rozeseta po celé republice. Nezbytná technická podpora pro naše zákazníky sídlí v Šumperku a nově i v Hradci Králové.
Pracuje pro nás více než 80 vysoce kvalifikovaných zaměstnanců a Ty můžeš být jedním z nich!
Co budeš dělat?
Vyhledávat nové obchodní příležitosti a rozvíjet péči o zákazníky.
Oslovovat, komunikovat, prezentovat a hlavně navazovat nové vztahy.
Otvírat dveře do firem, které potřebují pomoc s digitalizací a pomáhat jim najít to správné řešení.
Spolupracovat s naším technickým týmem konzultantů a marketingovým oddělením.
Účastnit se na workshopech, veletrzích a konferencí pořádaných naší společností a našimi partnery.
Co bys měl/a znát a umět?
Oslovovat, komunikovat, prezentovat a hlavně navazovat vztahy.
Vytvářet obchodní strategie, připravovat prezentace produktů a tvořit nabídky - prostě být obchodníkem tělem i duší.
Mít výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost jednat s klienty na všech úrovních.
Mít proaktivní a zodpovědný přístup, vyjednávací schopnosti a orientovat se na výsledek.
SŠ nebo VŠ vzdělání, plynulý český nebo slovenský jazyk.
Anglický jazyk min. na úrovni B1, ŘP sk. B.
Mít zkušenosti na obdobné pozici min 2 roky, znalost produktu Helios iNuvio výhodou.
Co nabídneme my Tobě:
Mobilní telefon i pro soukromé účely, notebook
Provizní systém odměn
Firemní auto i pro soukromé účely
Zaškolení a podporu od seniorních kolegů
Možnost Home office
Příspěvek na stravování - stravenkový paušál
Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
Dovolenou 23 dní (první rok) a další rok už 25! A dovolená se Ti za další odpracované roky bude dále navyšovat
Cestovní pojištění i na soukromé cesty do zahraničí je na nás!
Příspěvek na výuku AJ
Tankovací karta se zvýhodněným tarifem i pro soukromé vozy
Multisport karta
Významná životní i pracovní výročí oslavíme spolu a na dárek nezapomeneme!
Referral bonus
Občerstvení na pracovišti, firemní akce a teambuildingy jsou samozřejmostí
Práci se špičkovými systémy
Pestrou pracovní náplň – každý den přináší novou výzvu a s tím ruku v ruce i odborný růst, který vždycky rádi podpoříme, protože další vzdělávání u nás není možností, ale nutností
...a hlavně skvělý tým a dobrou atmosféru!
A proč pracovat v SolidVision? Protože hledáme právě Tebe!
Pošlete odpověď na pozici Junior obchodník pro Helios, Brno/Praha/Hradec Králové
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost SolidVision, s.r.o., IČO: 26280442, Čechyňská 547/5, Trnitá, 602 00 Brno, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.