-
-
Firma:
Operátor ICT, a. s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) nebo slovenština (výborná)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
-
-
Zařazení:
finanční účetní, hlavní účetní, účetní, finance a ekonomika, administrativa
Do našeho týmu účetnictví a správy majetku hledáme hlavní účetní, která/ý zvládne jak praktické účtování pro zajištění zastupitelnosti, tak i koordinaci a vedení menšího týmu. Nehledáme jen „hlídače čísel“, ale člověka, který dokáže mít účetnictví pod kontrolou od A do Z a být oporou pro kolegy i vedení.
O nás
Operátor ICT, a.s. se věnuje digitalizaci a poskytování ICT služeb – od webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka) až po provoz e-shopů a dopravních odbavovacích systémů. Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, služby ale poskytujeme i jinde – např. v Libereckém kraji.
Zaměřujeme se také na inovativní projekty v rámci Smart Prague, které propojují sběr, integraci a zpracování dat v datové platformě Golemio. Podle výroční zprávy za rok 2024 má společnost průměrně 210 zaměstnanců a obrat téměř 470 mil. Kč.
Vaše klíčové úkoly
Každodenní agenda:
- Účtování a inventarizace dlouhodobého majetku
- Účtování bankovních transakcí a úhrad závazků
- Účtování tržeb z mobilních aplikací, e-shopů a terminálů
- Časové rozlišení, dohady, rezervy, interní doklady
- DPH, kontrolní hlášení, měsíční a roční závěrky
- Reporting pro management
Týmové a rozvojové úkoly:
- Vedení menšího týmu (2 kolegové)
- Příprava podkladů pro audit a výroční zprávu
- Spolupráce s auditory a daňovými poradci
- Konsolidační přehled pro stát
- Podpora při tvorbě rozpočtu a nových projektech
Co od vás očekáváme
- Praxi na obdobné pozici (certifikace účetního výhodou)
- Znalost českých účetních a daňových předpisů
- Pokročilou práci s Excelem (kontingenční tabulky), Helios Inuvio výhodou
- Pečlivost, spolehlivost a systematičnost
- Schopnost samostatné práce i vedení menšího týmu
Co získáte u nás
- Práci, která má viditelný dopad na fungování města.
- Zázemí jedné z nejmodernějších a nejudržitelnějších budov v Praze – Visionary v Holešovicích, s výhledem, terasou a skvělou dostupností MHD (u metra Nádraží Holešovice)
- Moderní pracovní prostředí s relax zónami, střešní běžeckou dráhou, venkovním amfiteátrem, komunitní zahradou, sprchami, kolárnou, kavárnou a restaurací přímo v budově
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
- Měsíční benefitní systém v hodnotě 1 800 Kč (Edenred, MultiSport, spoření na stáří)
- Služební notebook a telefon (nebo příspěvek na vlastní telefon), firemní tarif i pro soukromé účely
- Podporu vzdělávání a profesního růstu
Máte rádi, když čísla dávají smysl a vše sedí do haléře? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat! 😉