-
-
Firma:
Operátor ICT, a. s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) nebo slovenština (výborná)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
-
-
Zařazení:
finanční účetní, hlavní účetní, účetní, finance a ekonomika, administrativa
Do našeho týmu účetnictví a správy majetku hledáme hlavní účetní, která/ý zvládne jak praktické účtování pro zajištění zastupitelnosti, tak i koordinaci a vedení menšího týmu. Nehledáme jen „hlídače čísel“, ale člověka, který dokáže mít účetnictví pod kontrolou od A do Z a být oporou pro kolegy i vedení.
O nás
Operátor ICT, a.s. se věnuje digitalizaci a poskytování ICT služeb – od webových a mobilních aplikací (nejznámějším produktem je PID Lítačka) až po provoz e-shopů a dopravních odbavovacích systémů. Naším největším zákazníkem je hl. m. Praha, služby ale poskytujeme i jinde – např. v Libereckém kraji.
Zaměřujeme se také na inovativní projekty v rámci Smart Prague, které propojují sběr, integraci a zpracování dat v datové platformě Golemio. Podle výroční zprávy za rok 2024 má společnost průměrně 210 zaměstnanců a obrat téměř 470 mil. Kč.
Vaše klíčové úkoly
Každodenní agenda:
- účtování a inventarizace dlouhodobého majetku
- účtování bankovních transakcí a úhrad závazků
- účtování tržeb z mobilních aplikací, e-shopů a terminálů
- časové rozlišení, dohady, rezervy, interní doklady
- DPH, kontrolní hlášení, měsíční a roční závěrky
- reporting pro management
Týmové a rozvojové úkoly:
- vedení menšího týmu (2 kolegové)
- příprava podkladů pro audit a výroční zprávu
- spolupráce s auditory a daňovými poradci
- konsolidační přehled pro stát
- podpora při tvorbě rozpočtu a nových projektech
Co od vás očekáváme
- praxi na obdobné pozici (certifikace účetního výhodou)
- znalost českých účetních a daňových předpisů
- pokročilou práci s Excelem (kontingenční tabulky), Helios Inuvio výhodou
- pečlivost, spolehlivost a systematičnost
- schopnost samostatné práce i vedení menšího týmu
Co získáte u nás
- příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
- pružnou pracovní dobu s možností home office
- 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
- stravenkový paušál
- benefitní konto 1 800 Kč/měs. (MultiSport, Edenred, příspěvek na penzijko/životko)
- notebook a telefon i k soukromým účelům
- vzdělávací akce, firemní akce a teambuildingy
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
Máte rádi, když čísla dávají smysl a vše sedí do haléře? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat! 😉