-
-
Firma:
Operátor ICT, a. s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) nebo slovenština (výborná)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
-
-
Zařazení:
účetní, hlavní účetní, finanční účetní, finance a ekonomika, administrativa
Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.
Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.
Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.
Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.
Co bude náplní vaší práce:
- účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti
- účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti
- účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály
- účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.
- řízení a kontrola správnosti účetnictví
- zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek
- zpracování DPH a KH
- reporting pro management
- zpracování statistických výkazů
- zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy
- spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi
- konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled
- participace na tvorbě rozpočtu společnosti
- řešení nových projektů po účetní a daňové stránce
- vedení menšího týmu (3 podřízení)
Jak si vás představujeme:
- prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)
- pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)
- znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů
- min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru
- přesnost a pečlivost je vám vlastní
- zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)
Co vám můžeme nabídnout:
- příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
- pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office
- 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
- stravenkový paušál
- benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.
- notebook a telefon i k soukromým účelům
- vzdělávací akce
- firemní akce a teambuildingy
- pozice je vhodná pro muže i ženy
- nástup IHNED, nebo dle dohody
Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!