Hledáte přátelské pracovní prostředí, kde si lidé pomáhají a práce má smysl? Přidejte se k nám!
Do našeho týmu hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni na pozici Administrativní podpora.
Těšíme se na společnou spolupráci!
Co vás čeká
• Administrace dokumentů
• Zakládání dokumentů, plnění operativních úloh a obsluha kancelářské techniky
• Příprava podkladů
• Počítáme s prací každý den (pondělí až pátek)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Dobré komunikační a organizační schopnosti
• Pečlivost při administraci dokumentů
Co vám můžeme nabídnout
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Osobní přístup – vše, co budete potřebovat, Vás rádi naučíme
• Získání zkušeností v oblasti pojišťovnictví
• Občerstvení na pracovišti
• Práce na hlavní pracovní poměr
• Nástup možný IHNED nebo dle dohody
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.