Asistentka/obchodní referentka
Společnost Profispolečnosti.cz s.r.o. zabývající se komplexním administrativním servisem v oblasti zakládání a prodeje obchodních společností hledá do svého pracovního týmu vhodného kandidáta na pozici asistentka/obchodní referentka. Nástup možný od 15.8.2025. Více o společnosti na www.profispolecnosti.cz
Náplň práce:
- Vyřizování objednávek (telefon, email), zjišťování potřeb a požadavků klientů
- Aktivní komunikace s klienty, vyřizování dotazů, návrhy řešení dané situace
- Zajištění chodu kanceláře
- Fakturace klientům, vyúčtování přijatých plateb
- Příprava podkladů a dokumentace
- Obsluha datových schránek
- Komunikace a propojení klientů jak s interními, tak externími spolupracovníky (notáři, bankéři, partneři)
Požadavky:
- Pokročilá znalost práce na PC a v MS Office (Word, Excel)
- Aktivní znalost AJ, jak v písemné, tak mluvené podobě
- Komunikativní a reprezentativní vystupování
- Spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup, samostatnost
- Zájem učit se nové věci, přinášet nové nápady
- Flexibilita a pozitivní přístup ke změnám
- Proklientský přístup
- Dosavadní zkušenosti nejsou nutné – pouze ochota se učit nové věci
Nabízíme:
- Přátelské pracovní prostředí
- Odpovídají ohodnocení, 45.000,- Kč/měsíčně
- 25 dní dovolené
- Firemní akce a večírky
- Pracovní doba PO – ČT 8:30 až 17:00, PÁ 8:30 – 16:00
- Volné víkendy a státní svátky
- Kancelář v centru Prahy s dobrou dostupností MHD i příměstských linek
V případě zájmu zašlete Vaše CV.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.