Co vás čeká
Budete mít na starosti kompletní účetnictví výrobního podniku s cca 25 zaměstnanci. Vaše hlavní náplň práce bude:
Zpracování mezd všech zaměstnanců
Kompletní vedení hlavní účetní knihy
Zpracování a evidence přijatých i vydaných faktur
Komunikace s úřady, bankou, pojišťovnami
Pravidelná kontrola a uzávěrky účetních dokladů
Příprava podkladů pro daňového poradce
Administrativní úkoly spojené s chodem účetního oddělení
Budete úzce spolupracovat přímo s vedením firmy a občas i s výrobou nebo logistikou, typicky při zadávání podkladů k fakturaci, dovoleným apod. Vše v přátelském prostředí menšího týmu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenost se samostatným vedením účetnictví (ideálně ve výrobní firmě, ale není podmínkou)
Dobrou orientaci v účetních a daňových předpisech
Praxi se zpracováním mezd
Znalost práce na PC, běžných kancelářských aplikací a účetního softwaru (náš systém naučíme - ABRA)
Samostatnost, spolehlivost, pečlivost
Schopnost komunikovat a nebát se říct si o pomoc, když je potřeba
Výhodou bude, pokud budete umět
Zkušenosti s účetnictvím ve výrobní společnosti
Znalost běžného účetního systému - ABRA
Praxe v komunikaci s úřady
Základní znalost angličtiny (není nutná, ale potěší)
Chuť zapojit se i do dalších administrativních věcí ve firmě
Co vám můžeme nabídnout
Malý kolektiv, kde se všichni známe jménem – přátelské, někdy až rodinné prostředí
Možnost samostatné práce s velkou mírou důvěry
Zázemí stabilní české firmy, která existuje na trhu přes 15 let
Možnost částečné práce z domova po zaučení
Smysluplná práce, kde vidíte výsledky hned a máte prostor na vlastní iniciativu
Žádné korporátní nesmysly a složité schvalovací procesy
Férové finanční ohodnocení dle zkušeností
Podporu zkušeného daňového poradce
Flexibilní pracovní dobu podle dohody
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.