Radlická 751/113e, Praha - Jinonice, okres území Hlavního města Prahy
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
příspěvek na dovolenou, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, pracovník back office, referent, pracovník na přepážce, administrativa, finance a ekonomika
Co říká Broker Consulting, a.s. o pozici
Jsme Broker Consulting, ryze česká poradenská společnost propojující oblasti financí, realit a bankovních služeb. Naše centrály najdete v Plzni, Praze a Bratislavě. Fungujeme už od roku 1998 a za tu dobu jsme pomohli více než 600 000 klientů, které bezpečně provádíme složitým světem osobních financí a realitních záležitostí, jako jsou prodej nebo nákup nemovitosti. Našich více než 2000 konzultantů klientům nabízí profesionální služby v oblasti finančního plánování, spoření, renty, financování bydlení a zabezpečení.
Spolupracujeme s více než stovkou finančních institucí v Česku a na Slovensku a díky tomu si udržujeme tolik důležitou nezávislost. Naší vlajkovou lodí je BROKER POINT PREMIUM, celorepubliková síť franšízových poboček, které představují finanční a realitní supermarket.
Zajímá Tě svět financí a realit? Hledáš první práci, která Ti dá smysl a otevře nové možnosti?
Přidej se k nám na juniorní pozici v týmu vzdělávání a podpory poboček Broker Point Premium (BPP). Všechno potřebné Tě naučíme - ideální start po škole, navíc s možností částečné práce z domova.
Co budeš mít na starosti?
v rámci dílčích ceků se budeš podílet na vývoji našich interních nástrojů digitální podpory prodeje OKNet, ChatBot, VoiceBot atd.
přípravu podkladové dokumentace, koordinaci dílčích kroků, testování nových funkcí a a další činnosti souvisejících s vývojem a provozem interních nástrojů
běžnou administrativní agendu oddělení
komunikaci se spolupracovníky a pobočkami (e-mailem i telefonicky)
pomoc s koordinací procesů napříč firmou
Co se u nás naučíš?
pracovat s našimi interními systémy a nástroji
odpovídat na dotazy spolupracovníků a umět je rychle a srozumitelně vyřešit
vnímat, jak důležitá je týmová spolupráce a vzájemná podpora
pochopit, jak funguje naše oddělení i celá firma
Co od Tebe čekáme?
· SŠ vzdělání zakončené maturitou
· znalost práce na PC (MS Office – zejména Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
· chuť učit se nové věci a zlepšovat se
· dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
· týmového ducha a pozitivní přístup
· možnost nastoupit ideálně ihned
Výhodou (ne podmínkou): řidičský průkaz sk. B.
Co Ti nabízíme?
· moderní kancelář u metra Nové Butovice
· stabilní zázemí spolehlivé společnosti a podporu přátelského týmu
· možnost částečného home office
· kvartální finanční odměny za dobře odvedenou práci
· příspěvek na finanční produkty a dovolenou, stravenková karta
· dovolená, sick days
· služební telefon a notebook
· možnost kariérního růstu, rozvoje a vzdělávání
Zaujala Tě tato nabídka?
Pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě. Těšíme se na spolupráci!
Pošlete odpověď na pozici Specialista/ska digitální podpory prodeje
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Broker Consulting, a.s., IČO: 25221736, Jiráskovo náměstí 2684/2, Plzeň, Východní Předměstí, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.