-
-
Firma:
Europ Assistance s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá) a slovenština (výborná)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, kafetérie, mobilní telefon, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, OZP s docházením do firmy (ostatní)
-
-
Zařazení:
pracovník back office, vkládání dat do počítače, asistent v pojišťovnictví, pracovník call centra, pracovník help desku, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, finance a ekonomika, zákaznický servis
Víte, na koho se obrátit, když Vám nestartuje auto? Tušíte, jak postupovat při srážce se zvěří? Věděli byste co dělat, když Vás auto nechá v Chorvatsku? Naši zákazníci často (také) ne. A proto jsme tu my, Europ Assistance, abychom řidičům pomohli zajistit pomoc v nouzi. Staňte se součástí našeho týmu a pojďte s námi pomáhat lidem v okamžicích, na které nejsme vždy připraveni. Staňte se koordinátorem technické asistence.
O čem bude vaše práce:
Koordinátor na oddělení technické asistence je první, komu se řidiči dovolají, když volají asistenční službu. Jeho úkolem je zmapovat v jaké situaci se řidič nachází a zajistit mu pomoc. Nemusí být zkušený mechanik ani milovník aut, protože pracuje s propracovanými systémy a k ruce má nasmlouvanou síť dodavatelů (odtahové služby, půjčovny, mechanici). Umí zachovat chladnou hlavu a celou pomoc zkoordinovat od začátku do konce.
Hledáme člověka:
- Který se nebojí telefonovat, je empatický a chce pomáhat lidem v krizových situacích
- Který je flexibilní a nevadí mu směnný provoz
- Který rád koordinuje činnosti a pro kterého je práce na několika úkolech výzvou a potěšením zároveň
- Který hledá různorodou a náročnou práci
- Pro kterého je práce v týmu samozřejmostí
- Který je schopen dorozumět se v angličtině, příp. v dalších cizích jazycích
Co je pro nás důležité:
- Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Schopnost předávat druhým informace srozumitelně a efektivně
- Chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách
- Schopnost pracovat rychle a kvalitně i pod stresem
- Základní PC dovednosti (e-mail, word, internet)
- Dobré organizační dovednosti
- Preciznost při veškeré administrativě související se zpracováním asistenčních případů
- Dlouhodobá spolupráce na plný úvazek
Co můžeme nabídnout:
- Přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu
- Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci
- Prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb, který je partnerem předních hráčů v oblasti pojišťovnictví
- Plný úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
- Ale hlavně: Má to smysl – pomáháme lidem v nouzi a často dokážeme skoro zázraky
- Místo výkonu práce: Olomouc, Dolní náměstí
Tak co Vy na to? Líbila by se Vám práce, která má přidanou hodnotu? Práce, kde jste denně obklopení skvělými kolegy, kteří společně zajdou na pivo? No super! Pošlete nám životopis ať Vám můžeme co nejdřív zavolat.