Hledáme spolehlivou a organizačně schopnou posilu do našeho HR týmu!
Pokud Vás baví administrativní práce, chcete být podporou personálních procesů a láká Vás
podílet se na firemních akcích i organizaci HR agendy, čtěte dál.
Co bude Vaší náplní práce:
* administrativní podpora při nástupu a výstupu zaměstnanců (zpracování podkladů, onboarding / offboarding procesy, inzerce)
* organizace a zajištění firemních akcí pro zaměstnance (teambuildingy, večírky, školení apod.)
* správa a aktualizace firemních smluv a dokumentace (kartotéka, archivace, evidence)
* vedení personální evidence a práce s interními HR systémy
* spolupráce na dalších HR a administrativních úkolech dle potřeby (např. firemní CSR politiky apod.)
Co od Vás očekáváme:
* SŠ vzdělání (ideálně administrativního nebo ekonomického směru)
* praxe na obdobné pozici výhodou
* znalost základů pracovněprávní problematiky vítána
* dobrá orientace v MS office (zejména Excel a Word)
* samostatnost, pečlivost a smysl pro organizaci
* komunikativní znalost anglického jazyka
* diskrétnost a týmový duch
Co Vám nabízíme:
* práci v nadnárodní společnosti (včetně komunikace s našimi zahraničními kolegy)
* přátelské prostředí a stabilní tým kolegů
* 5 týdnů dovolené
* stravenkový paušál
* podpora vzdělávání a profesního růstu
* firemní akce, příspěvky na volnočasové aktivity a další benefity
Zaujala Vás tato nabídka?
Těšíme se na Vás!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.