Jsme Future Recruitment, dynamická personálně poradenská společnost, pro kterou je práce posláním.
Naším cílem je hledat a propojovat nejlepší talenty z různých oborů a trhů a podporovat je na jejich cestě k úspěchu.
Nabízíme exkluzivní pracovní příležitosti a pomáháme vám dosáhnout vašich cílů.
Věříme, že s námi najdete svou budoucnost! Let's make the FUTURE together! 😊
Otevřete dveře k novým příležitostem v oblasti lidských zdrojů!
Pro interní HR našeho klienta, stabilní mezinárodní společnost, hledáme kolegu či kolegyni, který/á má:
Zkušenost s HR administrativou.
Chuť učit se novým věcem.
Zájem posouvat se v oblasti personalistiky.
Na co se můžete těšit:
Budete mít na starosti administrativu spojenou s celým životním cyklem zaměstnance – od nástupu po ukončení pracovního poměru.
Stanete se důležitým partnerem pro zaměstnance i manažery, kterým poskytnete podporu a poradenství v personálních otázkách.
Čeká vás příprava a správa pracovních smluv, změn a HR dokumentace, včetně zadávání dat do HRIS.
Budete se podílet na organizaci školení a zajištění povinné legislativní agendy (BOZP, PO) a vstupního školení nováčků.
Připravíte podklady (docházku, podklady ke srážkám, náhrady škod ) pro zpracování mezd a zajistíte, aby byly všechny údaje správné a včasné.
Zajištění pravidelného reportingu a spolupráce s kolegy v HR týmu.
Co vám klient nabízí:
Přátelské pracovní prostředí s důrazem na podporu a spolupráci.
HPP na dobu neurčitou a konkurenceschopné finanční ohodnocení.
Flexibilní pracovní dobu.
5 dní volna navíc k dovolené.
Zdravotní péči uLékaře, Multisport kartu, pravidelné teambuildingy a další zaměstnanecké výhody.
Jak si vás představujeme:
Máte už zkušenosti s personální administrativou, nebo jste vystudovali obor zaměřený na HR.
Dokážete si udržet pořádek v agendě i při větším množství úkolů a umíte efektivně plánovat.
Excel pro vás není strašák – pokročile ho ovládáte a využíváte v praxi.
Angličtinu berete jako výhodu, ne nutnost.
Jste precizní, zodpovědní a aktivně hledáte řešení, nečekáte jen na zadání.
Baví vás pracovat s lidmi a komunikovat napříč celou firmou.
Máte smysl pro detail, proaktivní přístup a schopnost reagovat na měnící se potřeby firmy.
Těšíme se na vaše reakce, tým FR :-)
Pošlete odpověď na pozici Personalista/tka
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura Future Recruitment s.r.o., IČO: 27580598, U Bulhara 1611/3, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.