Aktualizováno před 10 hodinami (přidáno před měsícem)
Odpověď dostanete do 2 týdnů
Mzdová účetní a podpora HR
Plat neuveden
Odpověď dostanete do 2 týdnů
Firma:
Omega Hořovice spol. s r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Pod Nádražím 1413/30, Hořovice, okres Beroun
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:němčina (základní) nebo angličtina (základní)
Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
OZP s docházením do firmy (tělesně postižení, ostatní)
Zařazení:
mzdový účetní, personalista, finance a ekonomika, personalistika a hr
Co říká Omega Hořovice spol. s r.o. o pozici
Společnost Omega Hořovice s.r.o. je středně velký zaměstnavatel, který na Berounsku působí od roku 1994. Historie a stabilita firmy je podpořena vztahem k naší mateřské společnosti Rössler Papier GmbH&Co., která v papírenském průmyslu působí již od roku 1937. Obě společnosti vzešly z tradice rodinných firem, proto si velmi vážíme hodnot rodinného podniku, na které se snažíme při své práci dále navazovat.
Naše zaměření, kterým je výroba luxusního papírenského zboží, bezpochyby nadchne všechny milovníky krásných věcí a kreativní osoby.
Pokud je Vám naše zaměření a hodnoty blízké, můžete se do našeho týmu přidat právě teď.
Pracovní náplň a odpovědnost
zpracování kompletní mzdové agendy zaměstnanců
správa daní zaměstnanců, vč. ročního zúčtování daně z příjmu
zadávání, resp. kontrola denních výkazů výroby pro přípravu úkolových mezd
komunikace s úřady ČSSZ, FÚ, ÚP, ZP, OIP, ordinací PLS lékaře, exekutorskými kancelářemi
komunikace se zaměstnanci a s uchazeči o zaměstnání
zpracování a správa dat v docházkovém systému
vedení personální agendy po administrativní stránce
příprava reportů pro HR oblast, spolupráce s ostatními odděleními
spolupráce při náborových činnostech, příprava výběrových řízení
zpracování statistik
podpůrná činnost v oblasti BOZP a PO, ŽP a CHlaS, řešení pracovních úrazů
Požadavky na uchazeče
min. SŠ vzdělání s maturitou
praxe se samostatným zpracováním mezd alespoň 3 poslední roky
znalost aktuálních pracovněprávních předpisů, legislativy týkající se mzdové agendy a PLS
dovednost prioritizace práce a time managementu
tzv. helikoptérový vhled – vidět i ty úkoly/body, které nebyly vedoucím pracovníkem konkrétně zadány, ale se zadaným úkolem souvisejí
výborné komunikační dovednosti
sebereflexe – vč. umět se zeptat, když si nejsem jistá
organizace a strukturovaný přístup k práci i přes nutný „multitasking“
schopnost a zájem se rozvíjet – nestagnovat v oboru, ale přijímat nové informace a znalosti, přinášet nové nápady
diskrétnost, odpovědnost a pečlivý přístup
alespoň základní znalost Nj nebo Aj výhodou
velmi dobrá práce s Excell, praxe se mzdovými systémy
Jak se můžete přihlásit do výběrového řízení:
Pro zařazení do výběrového řízení, prosím, zašlete svůj CV společně se stručným průvodním dopisem na uvedenou kontaktní osobu.
Všem zaslaným dokumentům se budeme pečlivě věnovat a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Těšíme se na Vámi projevený zájem o tuto pracovní příležitost, tým Omega Hořovice s.r.o.
Pošlete odpověď na pozici Mzdová účetní a podpora HR
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Omega Hořovice spol. s r.o., IČO: 26429781, Pod Nádražím 1413/30, Hořovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.