Benefity:
stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, pracovní oblečení, občerstvení na pracovišti
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, pracovník call centra, pracovník help desku, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, zákaznický servis
Co říká ŠUFAN s.r.o. o pozici
Šufan je česká značka, která vyrábí kvalitní oříškové krémy, granoly a další dobroty bez kompromisů v chuti i složení. A právě teď hledáme nového člena týmu, který se postará o naše zákazníky – vstřícně a s empatií.
Jak budou vypadat tvé pracovní dny
Komunikuješ se zákazníky přes e-mail, chat i telefon (práce v aplikaci Supportbox).
Řešíš reklamace a vratky, a to v systému Retino – tam vše eviduješ a taky komunikuješ se zákazníkem i interními kolegy.
Kontroluješ tok objednávek i zda platby proběhly, jak měly.
Zásilky máš pod palcem – pokud se něco stane při přepravě, jsi první, kdo se o tom dozví a situaci rychle vyřešíš s dopravcem.
Spolupracuješ s ostatními týmy – předáváš zpětnou vazbu výrobě, marketingu i expedici, aby na sebe vše hladce navazovalo.
Jak si tě představujeme
Především jsi komunikativní, trpělivý/á a empatický/á – při telefonické i písemné komunikaci jednáš profesionálně i lidsky.
Čeština tě baví a ovládáš ji na jedničku – i gramatiku.
Domluvíš se s klientem anglicky a znalost němčiny nebo polštiny je také vítána (neboj, nejedná se o podmínku).
Počítač a systémy jsou tvůj parťák, ne nepřítel – zaučení s expedičním systémem, aplikací dopravců apod ti tedy nebude činit problém, stejně tak základní funkce Google Sheets či Excelu.
Máš proaktivní přístup, jsi samostatný/á a rád/a se učíš novým věcem.
Zkušenost na obdobné pozici je vítána, ale rádi tě zaučíme.
Co ti práce u nás přinese
Nabízíme smysluplnou práci na úvazek 0,5 v Olomouci (dopolední směny).
S námi máš možnost občasného home office - podporujeme work-life balance.
Odměnou pro tebe budou i slevy na naše produkty.
Nejprve čerpáš 20 dní dovolené a po prvním roce 25 dní.
Očekávat můžeš příjemný kolektiv pohodových lidí, týmovou atmosféru a férový přístup.
Stále se rozrůstáme a ty tak máš příležitost být u toho, jak se tvoří značka, co má chuť i smysl.
Jak to u nás chodí, když hledáme parťáka
Pošleš nám svůj životopis a motivační dopis či pár řádků o sobě – abychom se dozvěděli, kdo jsi a co tě baví.
Po vyhodnocení životopisu se ti se zpětnou vazbou ozve naše personalistka Denisa.
Pokud si budeme chtít říct víc, pozveme tě k nám do ŠUFANu na osobní setkání, kde se při šálku dobré kávy setkáš s vedoucí zákaznické péče Barčou (potenciální nadřízená) a Denisou z HR.
A pokud budeme mít všichni zájem o spolupráci, domluvíme se na nástupu a budeme se na tebe těšit - za nás čím dřív nastoupíš, tím líp.
Tak neváhej a dej nám o sobě vědět :)
Pošlete odpověď na pozici Specialista zákaznické péče
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ŠUFAN s.r.o., IČO: 03342247, Holická 1173/49a, Olomouc, Hodolany, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.