Pracovní nabídka
Přední česká společnost v oblasti osvětlení hledá do brněnské kanceláře
šikovného kolegu/kolegyni na pozici Referent logistiky/koordinátor nákupu
a fakturace.
Co je obsahem práce:
✅ koordinace a vyřizování objednávek zákazníků
✅ komunikace s dopravci, koordinace termínů, objednávání dopravy
✅ nákup zboží a zpracovávání příslušné dokumentace a evidence
✅ kontrola došlých faktur za zboží, služby a zrealizovanou dopravu
✅ příjem/výdej zboží, skladová evidence
✅ spolupráce s obchodním a projektovým týmem
✅ kontrola dodržování uzavřených obchodních podmínek
✅ komunikace s dodavateli a se zákazníky
✅ vystavování faktur zákazníkům
✅ komunikace a koordinace činnosti s ostatními střediskovými logistiky
✅ administrativní činnost
Co by bylo dobré znát a umět:
- minimálně SŠ s maturitou
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- schopnost analyzovat a řešit problémy, stanovit si priority, spolehlivost, samostatnost, pečlivost
- praxe na pozici výhodou – nákupčí, zásobování, logistika, fakturant
- znalost programu Money výhodou
- MS Office zejména Excel, Word, Outlook – uživatelská úroveň
Co nabízíme:
🖋️ práce na HPP (možnost začít i jako brigádník) – zkrácený pracovní úvazek
🖋️ zajímavé platové ohodnocení s možností osobního a kariérního růstu
🖋️ v případě potřeby možnost home office
🖋️ příjemné pracovní prostředí kanceláře v Brně
🖋️ dobrá dopravní dostupnost (blízko tramvajové zastávky)
🖋️ stravenkový paušál
🖋️ firemní notebook a mobilní telefon pro osobní použití
🖋️ zaměstnanecké slevy na zboží z portfolia firmy
🖋️ 20 dní dovolené + 4 sick days + 3 dny wellness days
📢 Nástup možný ihned
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.