Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
možnost delšího neplaceného volna, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
pracovník back office, pracovník call centra, pracovník front office, zákaznický servis
Co říká Allegro Retail a.s. o pozici
Jsme One by Allegro, dceřinná logistická společnost Allegro patřící do skupiny Allegro Retail a.s., zajišťující přepravu zásilek z e-commerce platformy allegro.cz i mimo ni, stejně tak jako na poslední míli, v případě zásilek z Polska.
Od července roku 2024 jsme prošli postupným procesem přejmenování společnosti, momentálně nás tak můžete najít jak pod názvem WE|DO, tak pod novým označením One by Allegro. Změnil se název, ale naše služby zůstávají. I nadále doručujeme zásilky z platformy allegro.cz i mimo ni:
1) na adresu,
2) do více než 2000 výdejních boxů One Box a AlzaBox,
3) na téměř 1900 výdejních míst, včetně terminálů SAZKA.
Svou síť výdejních míst a boxů neustále rozšiřujeme. Plánujeme například plánujeme instalovat minimálně dalších 400 boxů One Box, a tímto číslem zdaleka nekončíme.
Hledáme parťáka do týmu! Někoho kdo je vstřícný a pro-zákaznický.
Baví vás pomáhat lidem?
Chcete být oporou zákazníkům v tom nejdůležitějším – když čekají na svůj balík?
Pak jste u nás správně!
Do našeho týmu zákaznické podpory hledáme nového kolegu/kolegyni!
Co bude náplní vaší práce?
Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení.
Péče o zákazníky: Budete zajišťovat kompletní servis pro zákazníky Allegro i jiné odesílatele ohledně doručení zásilek.
Komunikace: Budete komunikovat s klienty telefonicky (příchozí hovory nebo callbacky na základě jejich požadavku), přes chat i e-mail.
Budete podporou pro koncové zákazníky, která se stará o zásilky od odesílatelů, jako je Allegro, i od dalších partnerů. Nejedná se o žádné cold cally, ale o čistou, nefalšovanou pomoc!
Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?
Práce s posláním: Budete skutečně pomáhat zákazníkům a edukovat je.
Nulový tlak na prodej: Na rozdíl od mnoha call center, u nás nejsme prodejní linka. Zaměřujeme se výhradně na podporu!
Dynamické prostředí s širokým spektrem dotazů.
Možnost učit se a rozvíjet své komunikační a řešitelské dovednosti.
Koho hledáme?
Osobu s výbornými komunikačními dovednostmi.
Empatického/ou a trpělivého/ou parťáka/parťačku.
Člověka, který má rád/a pořádek a nebojí se řešit problémy.
Pracovní doba:
Práci na směny: Pracovní doba je rozvržena tak, aby se dala skloubit s vaším životem:
6:00–14:30
8:00–16:30
13:30–22:00
Pracovní dny: Pondělí až sobota, v neděli odpolední směna do 20:00.
Proč do toho jít?
Celkem 29 dnů volna (20 dní dovolené, 5 dnů volna navíc, 3 sick days, Den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
Chceš splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Žádný problém, po roce si můžeš vzít sabbatical, tj. až měsíc volna navíc. A po dvou letech máš nárok dokonce na dva měsíce volna!
Dostaneš stravenky, které můžeš využít ve spoustě skvělých podniků, nebo si můžeš vybrat stravenkový paušál .
Záleží nám na zdraví našich zaměstnanců, proto nabízíme možnost získat kartu Multisport.
Možnost Home Office
Právě se Ti narodilo dítě nebo chceš doprovodit svou ratolest na jeho nebo její první školní den? Ve všem tě podpoříme!
Našich zaměstnanců si vážíme, a proto pro ně máme odměnu za odpracované roky.
Kanceláře jsou na adrese: Českobratrská 3321/46, Ostrava Nordica Office
Pošlete odpověď na pozici Junior Customer Service Specialist Ostrava
Správcem vašich osobních údajů je Allegro Retail a.s., IČO:26204967, U garáží 1611/1, Holešovice, 170 00 Praha 7. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány za účelem provádění náborového procesu. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány za účelem uzavření smlouvy v souladu s ustanoveními obecně platných právních předpisů, ale v příslušných případech mohou být zpracovávány také na základě vašeho souhlasu. Nezapomeňte, že v souvislosti se zpracováním osobních údajů máte svá práva, včetně možnosti podat stížnost u dozorového úřadu. Náš pověřenec pro ochranu osobních údajů je vám k dispozici ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním vašich osobních údajů. Úplný rozsah informací o zpracování vašich osobních údajů v náborovém procesu naleznete zde - https://allegro.pl/regulaminy/klauzula-informacyjna-dla-kandydatow-do-pracy-YLKn8x4W3C1.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.