Back office support, administrativa/ medical / Praha-východ
Plat neuveden
Odpověď dostanete do 2 týdnů
Firma:
OPENN s.r.o.(agentura)
Místo pracoviště:
Čestlice, okres Praha-východ
Praha
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, nadstandardní lékařská péče
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, referent, biomedicínský inženýr, administrativa, zákaznický servis, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Co říká OPENN s.r.o. o pozici
Pro mezinárodní společnost, která vyrábí, prodává zdravotní přístroje (medical device) hledáme novou kolegyni/ kolegu na administrativní pozici Back office support/ medical. Místo pracoviště se nachází v Čestlicích / Praha východ. Pozice je vhodná pro juniornější i seniornější kandidáty/ky z oblasti administrativy a sales supportu.
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání
praxe na obdobné administrativní pozici vítána
samostatnost, pečlivost, proaktivitu, prozákaznický přístup
komunikativnost, organizační schopnosti, týmovost
logické myšlení, dotahování věcí do konce
znalost práce v systému Navision výhodou
aktivní znalost AJ
Náplň práce:
administrativní podpora obchodních zakázek a týmu
aktualizace dat v systému, zajištění překladů
správa managementu obchodních dokumentů (smlouvy, objednávky, faktury)
evidence a scanování cenových nabídek, podpora při tvorbě smluv, objednávek, účtování dokladů
příprava podkladů pro veřejné zakázky
správa DTB CE certifikátů, prohlášení o shodě, administrativa v rámci nové legislativy MDR
přehled o pohybu zboží, sledování termínu dodání zboží (přístrojů)
spolupráce při správě dodávek a koordinace externích dodavatelů
Nabízíme:
práci ve stabilní mezinárodní společnosti
samostatnou pozici administrativního a organizačního charakteru
příjemný pracovní tým a prostředí, zapracování
motivující platové ohodnocení a benefity společnosti
možnost nástup ihned či dohodou
pracoviště Praha – východ, Čestlice
V případě vašeho zájmu uvítáme CV vaše CV v ČJ a AJ.
Pošlete odpověď na pozici Back office support, administrativa/ medical / Praha-východ
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura OPENN s.r.o., IČO: 64576728, Rybná 716/24, Praha, Staré Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.