Co budete dělat
Pomáhat našim zákazníkům, obchodním partnerům a kolegům v terénu s jejich dotazy a požadavky.
Pro komunikaci budete využívat především chat, email a telefon.
Nejedná se o nabízení a prodej služeb - volat budete převážně svým kolegům a nebo zákazníkům, kteří požádají o radu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Spolehlivost a samostatnost.
Výborné komunikační schopnosti a příjemný hlasový projev.
Češtinu slovem a písmem na vysoké úrovni.
Přirozený zájem o volajícího a jeho spokojenost, profesionální přístup.
Vysoké pracovní nasazení a flexibilitu.
Zkušenost v oboru zákaznické péče na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou (pozice vhodná i pro absolventy).
Znalost práce na PC s MS Office apod.
Výhodou bude
Spolupráce na IČ.
Bydliště Bruntál a okolí.
Co vám můžeme nabídnout
Stanete se součástí rychle rostoucí a rozvíjející se společnosti.
Práci ve společnosti, kde máte možnost podílet se na rozvoji nabízeného produktu.
Skvělý kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.