Rád/a komunikuješ s lidmi a dokážeš si poradit i v nečekaných situacích? Umíš naslouchat, hledat řešení a zachovat si úsměv i po telefonu? Pak jsi ten pravý člověk, kterého chceme poznat!
Jako asistent/ka zákaznického centra budeš prvním kontaktním bodem pro naše klienty – firmy a e-shopy, které s námi posílají své balíky do celého světa.
Co u nás budeš dělat?
Budeš v kontaktu s klienty – po telefonu i e-mailem, vždy s ochotou a úsměvem.
Poskytneš jim potřebné informace a pomůžeš s řešením jejich dotazů.
Zapíšeš důležité údaje do našeho interního systému a postaráš se o jejich správnost.
Připravíš pravidelné reporty pro svého nadřízeného.
Zvládneš i administrativní úkoly, které k chodu oddělení patří.
Denně budeš spolupracovat s kolegy napříč celou firmou, takže rozhodně nebudeš pracovat sám/sama.
Nabízíme Ti:
Zázemí silné a stabilní společnosti.
Pohodovou firemní kulturu a fajn tým lidí, kteří Ti rádi pomohou.
Stát se součástí našeho skvělého týmu, kde se navzájem podporují.
Příspěvek na stravování, sick days, posilovnu, firemní snídani a firemní akce během roku.
Neklademe důraz na dlouhou praxi, ale důležitá je pro nás chuť komunikovat se zákazníky a ochota učit se. Vše ostatní Tě rádi naučíme.
Co potřebuješ:
Pečlivost, samostatnost, organizovanost a empatii.
Uživatelské znalosti Excelu – nebudeš vytvářet makra ani kontingenčky, ale je fajn umět základní funkce.
Komunikativní znalost angličtiny na úrovni B2 (němčinu či jiné jazyky využiješ, pokud umíš taky).
Pokud jsi to dočetl/la až jsem a máš úsměv na Tváři či pozitivní pocit, budeme rádi, pokud nám dáš o sobě vědět.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.