Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na pracovní oblečení, firemní akce, příspěvek na dopravu, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, vlastní organizace náplně práce
Zařazení:
disponent, specialista logistiky, speditér, doprava a zásobování
Co říká Oegema Transport Czech, s.r.o. o pozici
Oegema Logistics je rodinná firma, která byla založena v roce 1919 rodinou Oegema. Nyní prosperující organizace s +/- 800 zaměstnanci, obratem více než 90 milionů € a je (mezi)národně aktivní v oblasti distribuce, dopravy, spedice a skladování na trzích B2B i B2C a na různých místech v Nizozemsku a České republice.
Vyrostli jsme ve velkého, spolehlivého a stabilního partnera v oblasti logistiky v Nizozemsku. Děláme to společně s velkým týmem nadšených kolegů. Jsme flexibilní, inovativní a rozhodní. Tvrdě pracujeme, ale zároveň dáváme na sebe a na naše klienty dobrý pozor.
Brněnská divize má cca 40 zaměstnanců. Naší ambicí je tuto divizi rozšířit, abychom mohli hrát zásadní roli v logistice České republiky.
Hledáme organizačně zdatného kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti koordinaci přeprav prostřednictvím externích dodavatelů, péči o zákazníky a rozvoj obchodních příležitostí. Vaší rolí bude zajištění efektivního a kvalitního logistického řešení s přesahem do oblasti obchodu.
Náplň práce:
Shromažďování objednávek a zajištění přeprav přes externí dodavatele.
Práce s přepravními systémy (Transpas, Excel, TSM apod.).
Úpravy plánů dle aktuálních podmínek a pravidelná komunikace s klienty o stavu a změnách přeprav.
Řešení dotazů, problémů nebo reklamací ve spolupráci s dalšími odděleními.
Denní kontakt s týmem skladu a informování o očekávaných zásilkách.
Úprava dokumentace pro účely fakturace a spolupráce na správě přepravních dokumentů.
Aktivní vyhledávání nových zákazníků (e-mail/telefon).
Správa databáze kontaktů a péče o stávající klienty.
Požadujeme:
Minimálně SŠ vzdělání, obor logistiky nebo obchodu výhodou.
Komunikativní znalost angličtiny (B1/B2).
Organizační a komunikační schopnosti.
Znalost práce s MS Office.
Aktivní přístup, samostatnost a týmový duch.
Výhodou bude:
Praxe v logistice nebo na podobné pozici.
Orientace v plánovacích systémech.
Nabízíme:
Hlavní pracovní poměr.
Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem (30.000 – 45.000 Kč).
Příspěvek na dopravu.
Možnost spolupráce na zkrácený úvazek (minimálně 30 hod/týden).
Práce ve stabilní mezinárodní společnosti s růstovým potenciálem.
Profesní rozvoj v oblasti spedice, logistiky, obchodu i marketingu.
Příjemné pracovní prostředí v menším týmu s vysokou odborností.
Pokud Vás tato nabídka zaujala a máte chuť rozvíjet svou kariéru v oblasti logistiky, neváhejte nám zaslat svůj životopis a krátký motivační dopis v češtině a angličtině.
Těšíme se na Vaši přihlášku a možnost přivítat Vás v týmu Oegema Transport Czech s.r.o.!
Pošlete odpověď na pozici Referent/ka Logistiky
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Oegema Transport Czech, s.r.o., IČO: 29315417, Hájecká 1068/14, Brno, Černovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.