administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, pracovník back office, referent, vkládání dat do počítače, administrativa, doprava a zásobování, prodej a obchod
Co říká Moravia Systems a.s. o pozici
Baví Vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás!
Co Vás u nás čeká:
Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení
Co byste měl/a mít:
SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)
Co nabízíme:
Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity
Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám :-)
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka projektových manažerů
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Moravia Systems a.s., IČO: 26915189, Vinohradská 1511/230, Praha, Strašnice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.