Co Vás v DFDS čeká?
Vaší hlavní odpovědností bude administrativní výpomoc v reklamačním oddělení, ale také zpracovaní škodních událostí našich klientů. Jedná se o administrativní práci spočívající v kompletaci a vyhodnocení dokumentů, které jsou potřebné k likvidaci škodních událostí.
Budete odpovědný/á zejména za stanovení právního základu uplatněného nároku, posouzení a vyhodnocení informací z nashromážděných podkladů - fotodokumentace, vypočtu, faktur, atp., včetně fáze výplaty plnění.
Samozřejmostí je denní komunikace s našimi klienty a dalšími účastníky likvidačního řízení, a to převážně písemně a telefonicky. Komunikace probíhá v anglickém jazyce.
Co od Vás očekáváme?
min. středoškolské vzdělaní s maturitou
praxi v back office
zkušenosti z oblasti pojišťovnictví a logistiky - výhodou, nikoli podmínkou
uživatelskou znalost práce s PC (MS Office, internet,..)
znalost anglického jazyka (ústní i písemná) na úrovni B2, práce probíhá v AJ jazyce
znalost dalšího jazyka výhodou (NJ, NDL)
samostatnost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, loajalitu a vstřícné chování k našim zákazníkům i účastníkům řízení
odpovědnost za správnost a včasné získání všech podkladů k pojistným událostem
Co Vám nabízíme:
práci na poloviční pracovní úvazek (Pracovní smlouva bude po zkušební době 4 měsíců uzavřena na 1 rok.)
zajímavé finanční ohodnocení
nadstandardní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, možnosti home office, stravenky)
Nástup:
Ihned / dohodou
Své strukturované životopisy v českém a anglickém jazyce včetně motivačního dopisu v anglickém jazyce prosím zasílejte na uvedenou e-mailovou adresu.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.