Rozsah povinností:
- účtování administrativních nákladů spojených s pobočkou Budimex v ČR,
- účtování bankovních transakcí,
- účtování mzdových transakcí,
- podpora smluvních účetních při správné daňové a účetní kvalifikaci transakcí souvisejících se stavebními zakázkami (faktury, rezervy, atd.),
- účtování a odsouhlasování interních transakcí mezi pobočkou Budimexu v ČR a centrálou Budimexu v Polsku,
- zadávání návrhů plateb do systému elektronického bankovnictví,
- příprava místního zákonného výkaznictví (statistický úřad, Národní banka - v případě potřeby),
- příprava vyplnění DPH a CIT.
Očekávání:
- znalost místních účetních a daňových předpisů,
- znalost účetnictví v systému SAP R/3,
- znalost angličtiny - úroveň B
- proaktivita, komunikativnost, analytické schopnosti,
- ochota k seberozvoji
Co vám můžeme nabídnout?
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.