Do našeho týmu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Specialista zákaznické podpory pro spolupráci na projektech společnosti Alza.cz.
Vaší hlavní náplní bude komunikace se zákazníky, zaměřená na poskytování informací a pomoc při řešení jejich požadavků. Prodej není součástí práce.
Co Vás čeká?
Komunikace se zákazníky telefonicky i e-mailem (bez prodeje!)
Práce v systému – jednoduchá administrativa součástí práce
Spolupráce s týmem a podíl na zlepšování zákaznické zkušenosti
Ranní a odpolední provoz – možnost plánování směn dle Vašich požadavků
Koho hledáme?
Máte rádi komunikaci a příjemné vystupování – telefon Vám není cizí
Ovládáte základní práci na PC (e-maily, více oken, hledání informací)
Máte chuť se učit a růst – zkušenosti z call centra jsou výhodou, ale ne podmínkou
Co nabízíme?
Úvodní školení přímo na pracovišti – vše potřebné Vás naučíme
Možnost rychlého kariérního postupu – např. na pozici vedoucího týmu
Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr (možnost i zkráceného úvazku)
Mzdu 23 000 – 27 000 Kč hrubého / měsíc
Nástup září/říjen 2025
Přátelské pracovní prostředí a firemní akce
Zaměstnanecké slevy na e-shopu Alza.cz
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.