Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít dle našich představ:
· SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou)
· zkušenosti v účetnictví ve korporátních či obchodních společnostech
· anglický jazyk na komunikativní úrovni z důvodu komunikace s vedením
· dobré znalosti Office (Word, Outlook, zejména MS Excel)
· preferujeme uchazeče, kteří mají rádi systematičnost, organizovanost, pečlivost a samostatné jednání
· v týmu si vždy kryjeme záda a je potřeba mít i týmového ducha
Náplň Vaší práce by obsahovala:
· zpracovávání dodavatelských faktur
· zpracování statistických výkazů
· spolupráce s lokálním účetním týmem, finančním controllerem (reporting)
· spolupráce s ostatními odděleními (nákup, logistika, HR…)
· spolupráce se SAP konzultanty a s externími auditory
· příprava podkladů pro statutární audit
· respektování požadavků daných mateřskou společností
· další aktivity dle pokynu nadřízeného
Co Vám můžeme nabídnout:
· 13. mzda
· 25 dní dovolené
· Pružná pracovní doba
· Příspěvek na dojíždění 3 Kč/km
· Závodní stravování
· Příspěvky k jubileu, k narození dítěte, svatbě apod.
· Penzijní připojištění
· Venkovní posilovna
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.