Předchozí zkušenost v call centru nebo v podobných provozech pro podporu zákazníků
Výborné komunikační dovednosti – slovem i písemně
Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
Dobré pracovní nasazení ve dvanáctihodinovém směnném provozu (včetně víkendů)
Uživatelskou znalost IT a orientaci v prostředí sociálních sítí
Zajímavou práci v podniku zajišťujícího dodávku IT služeb pro Ministerstvo dopravy
Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci
Možnost vzdělávání a seberozvoje
Možnost pracovat v moderně vybavené kanceláři v Brně s pet friendly přístupem
Slušné a korektní jednání, respektování principu jediného nadřízeného
Kvalitní techniku k bezproblémovému výkonu práce
Pozitivní pracovní atmosféru mladého kolektivu
Bohunická 133/50, Brno - Horní Heršpice
HPP na dobu neurčitou
Nástup dle dohody
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.