Společnost KaravanTravel.cz s.r.o. je významný prodejce obytných vozů v ČR.
Troufáte si aktivně se spolupodílet na profesionálním a odpovědném fungování zákaznického centra obytných vozů? Pak nastupte a začněte kariéru v odvětví budoucnosti ve firmě KaravanTravel.cz. Dovolená s obytným vozem je poslední roky v oblibě jako nikdy předtím.
Co vás čeká
Aby vše hladce probíhalo a bylo o naše zákazníky kvalitně pečováno, musí bezproblémově fungovat komunikace, zázemí a podpora zákazníků v našem zákaznickém centru. Budete mít na starosti administrativní a technický chod kanceláře servisu, budete pravou rukou vedoucího servisu, zahrnuje komunikaci se stávajícími i s novými klienty, odběrateli a dodavateli. Budete zodpovídat mimo jiné za následující činnosti a oblasti:
Front Office zákaznické centrum:
- Jednání s komunikace se zákazníky
- Příjem, sledování a předání objednávek a zakázek klientů
- Prodej příslušenství a služeb dle požadavků zákazníků
- Příprava smluvní dokumentace ( např.prodej/servis/půjčovna).
- Předání a převzetí vozu od zákazníků půjčovny
A tyto činnosti Back Office:
- Administrativa, evidence a tvorba zakázek
- Komunikace s celým naším týmem vč.vedoucích pracovníků
- Zpracovávání zákaznických objednávek (přes @, telefonicky, osobně)
- Podílení se na sestavování kalkulací, rozpočtů.
- Vyřizovaní pojistných událostí (firemních a klientských)
- Osobní i písemná komunikace s dodavateli a odběrateli v zahraničí (Aj) a ČR
- Práce v IT systémech dodavatelů (Aj)
- Náhradní díly a příslušenství: Objednávky, přejímky, výdej, související kontrola dodacích listů a faktur, reklamace a evidence náhradních dílů – příslušenství
- Administrativa servisu
Počítejte rovněž s naší účastí 2x ročně na veletrzích a vysokým pracovním nasazením celého našeho týmu.
Celkově vzato: Práce pro dobře organizovanou, komunikativní a odpovědnou osobu se zájmem o techniku nebojící se převzít odpovědnost. Pozice je spojnicí jednotlivých oddělení (zákaznické centrum, prodej, půjčovna, servis,fakturace).
Výsledkem Vaší práce budou spokojení klienti, kteří spokojeně cestují svým obytným vozem za novými zážitky a odpočinkem.
„Pro komunikaci s našimi partnery v zahraničí a zákazníky Vám postačí Aj (slovem i písmem) na úrovni umožňující Vám vykonávat výše uvedené činnosti.“
Požadujeme :
- Technickou zdatnost, orientaci na detail, pečlivost a odpovědnost
- Uživatelskou znalost práce v MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Organizační schopnosti
- Ochotu naučit se novým věcem
- Pracovní dobu od 7:00 do 15:30, 8 hodin denně + pauza na oběd
- Týmový přístup
- Ukončené středoškolské vzdělání (maturita, výuční list), bezúhonnost, reference z předchozího zaměstnání
- Aj na úrovni umožňující Vám vykonávat uvedené činnosti (slovem i písmem)
- Řidičské oprávnění skupiny B
Výhodou jsou zkušenosti (je):
- Jednání a práce se zákazníky, např. práce v prodejním či zákaznickém centru
- Zájem o technický obor, o techniku, o funkci zařízení, o konstrukce a karavaning (Caravaning Industry)
- Anglický jazyk na úrovni B2/C1
- Základní znalost ekonomického a informačního softwaru Pohoda
Co vám můžeme nabídnout
- Jistotu: Stabilní odvětví, vracející se klientelu, stabilní kolektiv a zázemí společnosti s 18-ti letou historií
- Práci ve vymezeném čase, s minimem přesčasů a s dodržování odpočinku po pracovní době
- Po zkušební době, budete moci využít zapůjčení obytného vozu mimo hlavní sezonu za zvýhodněných podmínek.
- Dny dovolené navíc, dle délky trvání pracovního vztahu
- Příspěvek na stravování a další benefity
- Bonusy z prodeje, odměny závislé na Vašem výkonu a výsledcích Vaší práce
www.karavantravel.cz