-
-
Firma:
CzechInvest
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
17. listopadu 1926/1, Plzeň - Jižní Předměstí
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
vysokoškolské / univerzitní
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, důchodce, osoby na mateřské/rodičovské
-
-
Zařazení:
konzultant, odborný asistent, project manager, analytik prodeje, obchodní zástupce, referent, finance a ekonomika, prodej a obchod, státní zaměstnanci
Agentura CzechInvest naplňuje klíčovou úlohu v oblasti podpory podnikání a investic v její komplexní podobě. Unikátní spojení regionálního, centrálního a mezinárodního působení zajišťuje integritu služeb a schopnost propojovat globální trendy s regionálními podmínkami v Česku. CzechInvest se stále více zaměřuje na vysoce technologické projekty, protože usiluje o to, aby se Česko zařadilo mezi evropské technologické lídry. Byl založen v roce 1992 a je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Hledáš práci, která má smysl? Přidej se k nám a pomáhej rozvíjet české podnikání! Jsme CzechInvest – parta profesionálů, kteří věří v potenciál Česka. Naše práce nás baví, jsme na ni hrdí a společně pomáháme tvořit podnikatelské prostředí, které je otevřené inovacím, exportu i novým nápadům. Právě hledáme posilu do regionální kanceláře v Plzni.
Co tě čeká a co budeš dělat?
- aktivně vyhledávat firmy s exportním potenciálem v plzeňském a karlovarském kraji;
- pomáhat jim najít nové trhy a propojovat je s agenturou CzechTrade;
- identifikovat nové podnikatelské příležitosti a posouvat je dále;
- spoluorganizovat akce jako konzultační dny, semináře, workshopy atd.;
- budeš spojovníkem mezi regiony a centrálními institucemi.
Co od tebe potřebujeme?
- zkušenost s prací s klienty – ideálně i s obchodní praxi;
- samostatnost, spolehlivost a orientaci na výsledek;
- umět vyhledávat a vyhodnocovat informace, přemýšlet v souvislostech;
- výborné komunikační schopnosti a asertivitu;
- anglický jazyk minimálně na úrovni B2/C1;
- vysokoškolské vzdělání (alespoň Bc.);
- řidičský průkaz skupiny B a jsi aktivní řidič/ka – časté služební cesty ti nevadí.
Co ti nabízíme?
- poloviční úvazek (0,5 HPP) s flexibilní pracovní dobou;
- možnost smysluplné práce s dopadem – výsledky své práce uvidíš;
- pracovní smlouvu na dobu určitou s možností pokračovat dál;
- skvělý tým, který si pomáhá a táhne za jeden provaz;
- nástup ideálně ihned, ale rádi se domluvíme;
- 25 dní dovolené / rok;
- 6 dnů indispozičního volna (tzv. sick days) / rok;
- místo výkonu práce je Regionální kancelář Plzeň
- občasná práce z domova (tzv. home office) dle dohody s nadřízeným;
- flexibilní začátek a konec pracovní doby;
- stravenkový paušál ve výši 120 Kč netto / odpracovaný den;
- třídenní onboarding školení pro nové zaměstnance;
- interní soft semináře nebo školení;
- fond KSP ve výši 300 Kč/měs. (výběr produktu spoření na stáří – penzijní či životní připojištění, dlouhodobé investiční produkty, příspěvek na Multisport kartu nebo Flexi Pass);
- variabilní model jazykového vzdělávání dle individuálních potřeb;
- vzdělávání formou externích školení.
Zní to jako příležitost pro tebe? Tak pošli svůj životopis v českém jazyce a krátký motivační dopis, ať se k nám můžeš připojit co nejdříve!