-
-
Firma:
Komunitní centrum Petrklíč, z.s.
(nezisková organizace)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Jazyky:
čeština (výborná)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, individuální rozpočet na osobnostní růst, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na vzdělání, notebook
-
-
Zařazení:
sociální pracovník, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
🏡Kdo jsme?
Komunitní centrum Petrklíč, z. s. je nezisková organizace s více než desetiletou historií. Působíme v několika krajích ČR a zaměřujeme se na podporu seniorů, osob se zdravotním znevýhodněním i pečujících osob. Poskytujeme terénní osobní asistenci, odborné poradenství, půjčujeme kompenzační pomůcky a nabízíme vzdělávací i integrační programy.
Naše kancelář v Pardubicích slouží jako zázemí pro terénní pečovatelskou službu, kterou poskytujeme v Pardubickém kraji. Provozujeme službu, která umožňuje lidem zůstat doma i v náročných životních situacích – s důstojností, podporou a odborným vedením. V tuto chvíli rozšiřujeme naše služby o návaznou službu v péči o neformálně pečující.
🫱🫲 Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme sociálního pracovníka/pracovnici, který/á se bude věnovat poradenství, vzdělávání pečujících a provozu půjčovny kompenzačních pomůcek. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á umí naslouchat, orientuje se v systému podpory a dokáže klienty provést náročnou životní etapou.
Co bude Vaší náplní práce?
- poskytování základního a odborného sociálního poradenství pro pečující osoby (osobně, telefonicky, online)
- orientace klientů v systému sociálních dávek a návazných zdravotně-sociálních služeb
- individuální konzultace k výběru a používání kompenzačních pomůcek
- spolupráce na přípravě a realizaci školení, workshopů a veřejných akcí pro pečující
- tvorba informačních a vzdělávacích materiálů
- podpora osvětových aktivit v rámci projektu
- vedení klientské dokumentace dle standardů kvality
- aktivní vyhledávání zájemců o službu
Co od vás očekáváme?
- nutné dokončené VŠ nebo VOŠ vzdělání v sociálním oboru dle zákona č. 108/2006 Sb. (ne pedagogickém)
- předchozí praxi v oboru vítáme (není podmínkou)
- orientaci v systému sociálních služeb a dávek
- schopnost samostatného rozhodování a orientace v krizových situacích
- samostatnost, empatii a dobré komunikační schopnosti
- aktivní řidič/ka – ŘP sk. B podmínkou - velkou výhodou
- trestní bezúhonnost a chuť dělat práci, která má smysl
Co nabízíme?
- stabilní práci v přátelském a respektujícím týmu
- pracovní smlouvu na plný úvazek (HPP)
- 5 týdnů dovolené
- možnost částečné práce z domova (administrativa)
- odborné vedení, pravidelné supervize a vzdělávání
- pracovní notebook, telefon a služební automobil
- zázemí kanceláře v Pardubicích
Zaměstnanecké benefity navíc:
- multisport karta – přístup do stovek sportovišť (částečně hrazená)
- sleva 20 % v Herba zdravá výživa – zdravé potraviny a doplňky stravy
- online vzdělávání na Seduo.cz – zdarma po celý rok (např. angličtina, Excel, první pomoc, soft skills…)
- zvýhodněný mobilní tarif pro osobní použití
- VIP účet do Datartu – nižší ceny a přístup k exkluzivním akcím
📩 Máte zájem stát se součástí našeho týmu?
Zašlete nám svůj životopis a několik vět o sobě – co vás na této práci zaujalo a proč byste se k nám chtěl/a přidat.