Posláním Armády spásy je naplňování potřeb lidí, kteří zažívají ohrožení, osamělost, nemoc, zdravotní postižení, sociální vyloučení a jsou jinak potřební. Jsme nezisková organizace s celorepublikovou působností a téměř 1000 zaměstnanců.
Máte aktivní přístup a chuť posouvat věci kupředu? Chcete se účastnit podpory personálních procesů a HR administrativa Vás baví?
V personálním a mzdovém týmu na ústředí se stále něco děje, plánujeme řadu zajímavých projektů a změn, a proto uvítáme posilu, která chce do budoucna poznat i další HR oblasti.
Naše oddělení je specifické propojením profesionální personalistiky s posláním neziskového sektoru. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má chuť rozvíjet sebe i naše procesy, podpořit vedoucí pracovníky a současně ctít hodnoty organizace s křesťanským základem. Spolupráce s organizačními jednotkami v rámci ČR vytváří dynamické prostředí, kde naše práce má přímý dopad.
Co bude náplní Vaší práce:
- administrativa spojená s uzavíráním, změnami nebo ukončováním pracovních poměrů i dohod
- zadávání a správa personálních dat v HR systému (Abra) a interních systémech (Sharepoint atd.)
- vedení osobních složek zaměstnanců
- každodenní spolupráce s interní mzdovou účtárnou
- komunikace s úřady – ÚP, ZP, příprava pravidelných hlášení
- poradenství a metodická podpora vedoucích pracovníků v oblasti pracovního práva, docházky, rozvržení pracovní doby, benefitů apod.
- kontrola souladu s GDPR, pracovněprávními předpisy a vnitřními směrnicemi organizace
Rádi nabídneme:
- stabilní zaměstnání v zavedené a rostoucí organizaci s 35-letou tradicí v ČR, patřící mezi největší poskytovatele sociálních služeb
- pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou
- práci, která má smysl a přispívá k našemu humanitárnímu poslání
- přátelský tým, který vždy podpoří
- plný úvazek 37,5 hod/týden a pevnou pracovní dobu - uvítáme „ranní ptáče“ :-)
- možnost rozvoje do pozice všestranného personalisty
- stravenkový paušál v hodnotě 70,- Kč/den
- 5 týdnů dovolené
- možnost podílet se na zlepšování interních procesů
- kanceláře přímo u metra B Hůrka, neformální a vstřícné prostředí
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- min. SŠ s maturitou
- ideálně alespoň 2 roky praxe na pozici v administrativě HR nebo ve mzdové účtárně
- zkušenost s každodenní prací na PC (Excel, Word)
- dobrá orientace v zákoníku práce
- samostatnost, pečlivost a přemýšlení v souvislostech
- schopnost táhnout za jeden provaz s týmem
- velmi dobré komunikační dovednosti slovem i písmem (výborná znalost češtiny včetně gramatiky)
- výhodou je zkušenost s prací v jakémkoli personálním systému
Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dle dohody
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte odpovědí na tento inzerát nejlépe do 2.9.2025.
Vybraní uchazeči budou průběžně kontaktováni a zváni na osobní pohovor na ústředí AS.