Benefity:
možnost si napracovat hodiny, firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na dovolenou, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, dog-friendly office
Zařazení:
právník, úředník, vedoucí odboru/oddělení, služby, státní zaměstnanci, administrativa
Co říká Úřad městské části města Brna, Brno‐sever o pozici
Charakteristika pozice:
řídí činnosti a procesy v rámci oddělení
zajišťuje a koordinuje výkon svěřených činností na úseku majetku svěřeného městské části Brno-sever v příloze č. 3 – části II a III Statutu města Brna, zajišťuje a koordinuje jeho správu a inventarizaci, včetně přípravy dispozic a zpracování příslušných smluv v rozsahu daném Statutem města Brna
připravuje podklady pro zastupování města v majetkoprávních záležitostech týkajících se svěřeného majetku před soudy a dalšími orgány
zastupuje město jako vlastníka v řízeních vedených podle stavebního zákona ve věcech týkajících se svěřeného majetku v působnosti oddělení
připravuje a zpracovává návrhy na svěření majetku města městské části Brno-sever
zabezpečuje agendu zřizování věcných břemen k pozemkům dotčeným stavbami v působnosti odboru
připravuje a zabezpečuje vyhodnocení nabídkových řízení u svěřeného majetku v působnosti odboru, stanovuje ekonomické podmínky pro tato řízení, zajišťuje ekonomické využití svěřeného majetku v působnosti odboru a odpovídá za správu nájemného a pachtovného z uzavřených smluv v působnosti odboru
zpracovává a právně garantuje materiály související s oblastí činnosti svěřené oddělení k projednání orgánům městské části
Platové podmínky:
Platové podmínky: 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů,
další příplatky dle příslušných právních předpisů a zaměstnanecké benefity (25 dnů dovolené, 4 dny zdravotního volna, možnost práce z domova, karta Multisport, příspěvek na stravování, osobní limit zaměstnance ve výši 20.000 Kč ročně na rekreaci, dopravu, kulturu, zájmovou činnost, jazykové vzdělávání, dioptrické brýle nebo kontaktní čočky, očkování proti infekčním onemocněním, dentální hygienu apod.)
Termín nástupu: dle dohody
Požadavky:
vysokoškolské vzdělání právního zaměření
znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
organizační a řídící schopnosti, schopnost jednat s lidmi, samostatnost, odpovědnost
Dále výhodou:
praxe ve veřejné správě
řidičský průkaz skupiny B
Bližší informace o druhu práce podá Mgr. Eva Ševečková, vedoucí odboru dopravy, rozvoje, investic a majetku ÚMČ Brno-sever, tel. 704 171 439.
Místo výkonu práce: městská část Brno-sever a ostatní území města Brna.
Pošlete odpověď na pozici Vedoucí oddělení majetku odboru dopravy, rozvoje, investic a majetku
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Úřad městské části města Brna, Brno‐sever, IČO: 44992785, Dominikánské náměstí 196/1, Brno, Brno-město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.