-
-
Firma:
Kimberly-Clark, s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
Dolecká 111, Jaroměř - Pražské Předměstí, okres Náchod
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (pokročilá)
-
-
Benefity:
závodní stravování, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, příspěvek na dovolenou, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Zařazení:
hr business partner, hr ředitel/manažer, personalistika a hr
Propojte svou kariéru s Kimberly-Clark!
Jste zkušený HR lídr, který dokáže propojit strategii s každodenní praxí? Baví vás práce v dynamickém výrobním prostředí, kde můžete ovlivnit kulturu, rozvoj talentů i vztahy s odbory?
Pak jste vy náš další HeRo.
V roli HR Manažera budete působit jako strategický partner pro vedení výrobního závodu. Tato role je klíčová pro formování kultury, řízení People strategie a plánování pracovních sil. Hledáme lídra, který dokáže vést bez formální autority a má vášeň pro budování výkonné a inkluzivní firemní kultury.
Huggies®. Kleenex®. Cottonelle®. Scott®. Kotex®. Poise®. Depend®. Kimberly-Clark Professional®. Naše legendární značky jistě znáte – stejně jako zbytek světa. Ve skutečnosti milióny lidí používají produkty Kimberly-Clark každý den. A my jsme si vědomi toho, že by tyto špičkové produkty Kimberly-Clark neexistovali bez talentovaných profesionálů, jako jste vy.
Zakládáme si na 150 letech vedoucího postavení na trhu. Již od roku 2019 jsme každým rokem vyhodnoceni jako jedni z nejlepších zaměstnavatelů časopisem Forbes.
Co budete mít na starosti:
- Strategické HR poradenství pro vedení závodu, včetně koučování Plant Managera.
- Formování kultury a řízení People strategie v souladu s cíli závodu.
- Vedení talentových iniciativ – onboarding, řízení výkonu, rozvoj kariéry.
- Řízení vztahů s odbory – včetně vyjednávání a pravidelných setkání.
- Zajištění souladu s pracovněprávními předpisy, interními politikami a bezpečnostními normami.
- Spolupráce s centry odbornosti (Talent Acquisition, Compensation) dle potřeb závodu.
- Vlastnictví People KPI, interní komunikace a zapojení do komunitních aktivit.
- Vedení menšího HR týmu.
Co od vás očekáváme:
- Min. 7–10 let zkušeností v HR leadershipu, ideálně ve výrobním prostředí.
- Zkušenost z globálních společností s maticovou strukturou.
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti HR, business administrativy nebo příbuzném oboru.
- Výborné dovednosti v oblasti stakeholder managementu a mezinárodní spolupráce.
- Schopnost vyvážit strategické myšlení s operativní exekucí.
- Plynulá znalost češtiny a angličtiny.
Proč věříme, že se vám u nás bude líbit:
- Plně podporujeme rozvoj našich kolegů-máme propracovaný vzdělávací systém.
- Wellbeing a flexibilita u nás není pouze slovo – pracovat budete i z domova.
- Máme vyrovnaný pracovně-osobní život – týden dovolené navíc, den placeného volna v měsíci narozenin, den volna pro první školní den dětí aj.
- Přispíváme na životní a penzijní připojištění.
- Přispíváme na volnočasové aktivity a na stravování.
- Nabízíme možnost nákupu zaměstnaneckých akcií s příspěvkem společnosti, možnost nákupu vybraných výrobků za zvýhodněné ceny.
- A především zajímavou práci a zkušenost z dynamického prostředí globální společnosti s neformální atmosférou.
Jedná se o zástup za MD.
Naši zaměstnanci jsou pro nás prioritou a pokud nám to bude šlapat, příležitost zůstat u nás na dobu neurčitou jistě najdeme.
Reportovat budete globálnímu Talent Business řediteli. Prosíme o zaslání CV v angličtině.
Budeme se těšit!