Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, firemní akce, 13. plat, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, dog-friendly office, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
pracovník back office, pracovník call centra, pracovník front office, pracovník reklamačního oddělení, vedoucí/manažer týmu, zákaznický servis
Co říká delicado kingdom, s. r. o. o pozici
Baví vás, když jsou zákazníci nadšení? Nás taky.
Už 17 let budujeme Aromaniac – pražírnu kávy a e-shop, který patří mezi největší v Česku. A právě na spokojenosti zákazníků stavíme – jejich pozitivní ohlasy si v týmu téměř denně s radostí sdílíme. Nyní hledáme teamleadera zákaznické péče, který nám pomůže tuhle laťku udržet vysoko a ještě ji posunout.
Co u nás budete dělat?
Povedete dvoučlenný tým zákaznické péče (vy + 1) – nastavovat cíle, úkolovat, kontrolovat kvalitu a motivovat,
komunikovat se zákazníky i partnery v běžné agendě (objednávky, vratky, reklamace, dotazy, recenze, sociální sítě),
zadávat a kontrolovat účetní doklady (dobropisy) v rámci reklamací,
hlídat standard nadstandardu – nastavovat a rozvíjet procesy, komunikační standardy a KPI,
řešit složitější nebo eskalované případy a učit kolegu, jak je zvládat,
sbírat a sdílet zpětnou vazbu od zákazníků, hledat zlepšení napříč firmou,
budete v přímém kontaktu s CEO – pro přenos strategických cílů a nových nápadů.
Koho a co hledáme?
Člověka se zkušeností s vedením (i menšího) týmu,
osobnost, která se nebojí rozhodovat a umí motivovat,
někoho, kdo má prozákaznický a empatický přístup v DNA a nespokojí se s průměrem,
perfektní znalost češtiny slovem i písmem, skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování; angličtina výhodou,
aspoň drobnou praktičnost - třeba utáhnout šroubek na mlýnku zabalit zásilku s reklamací,
pozitivní přístup k moderním technologiím (AI chatbot, automatizace – do všeho vás rádi zaučíme),
maximální pečlivost při práci s daty, systematičnost a chuť zlepšovat věci.
Co za to?
Možnost ovlivnit, jak naše zákaznická péče funguje,
práci v menším týmu v kanceláři na Letné s moderním vybavením (2 monitory, polohovatelné stoly, …) a dog-friendly prostředím,
přímou spolupráci s CEO a prostor pro rozvoj,
pracovní dobu pouze v denním provozu, žádné víkendy,
nástupní mzdu 40 000 Kč + 4 000 Kč prémie po zkušební době,
„stravenkový paušál“ 2 247 Kč měsíčně čistého, výrazné slevy na kávu i vybavení, jednou týdně home office,
po prvním roce 13. mzdu, 5 týdnů dovolené a 2 sick days,
a hlavně: každodenní radost z toho, že zákazníci jsou nadšení.
Chcete se k nám přidat?
Zašlete nám svůj životopis a průvodní dopis, do kterého rovnou napište, proč bychom měli vybrat právě vás a zároveň nám tam popište svoji nejlepší zkušenost se zákaznickým servisem libovolného e-shopu, prodejny či služby. Právě průvodní dopis nám většinou napoví víc než seznam zkušeností – dejte si na něm záležet.
Pošlete odpověď na pozici Teamleader zákaznické péče v e-shopu s kávou
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost delicado kingdom, s. r. o., IČO: 03607143, Chudenická 1059/30, Praha, Hostivař, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.